Mogge_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Sitter her nå og tenkte jeg skulle bestille meg et nytt skjermkort..Har et asus 9200se skjermkort nå, og det begynner å bli litt dårlig..Noen som vet hvilket skjermkort som er bra da? Prisklasse : ca 1000,- Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) begynner å bli dårlig? :!: Neida... et godt kort til 1000kr kan være et Ati 9600XT evt. et brukt 9800pro/XT tror du kan plukke opp andre røverkjøp på demobrukte kort i nettbutikker. Slik som dette: 9800 SE Endret 27. januar 2005 av ADT Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva skal du bruke skjermkortet til? Etter prisklassen så tenker jeg at du ikke er noen hardcore gamer, men hadde vært kjekt å vite. Hvis du skal spille mye så burde du nok strekke deg opp til 1800,- - 2000,- for å få et sk som holder en stund Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Radeon 9600XT er et bra valg i den prisklassen.. Lenke til kommentar
Morvind Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hei jeg driver og ser etter et nytt grafik kort. Jeg spiller en god del og ønsker derfor et kort som takler de fleste spill på fult oppset. fårløpig har jeg sett på 2 kort: x800se og Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell, men jeg er usikker på hvilken av disse kortene som er best til spill gainward kortet er veldig raskt mens x800se ikke er fult så raskt men har mer ram. jeg er ganske uerfaren når det kommre til og kjøpe grafik kort derfor er jeg heller ikke sikker på om disse korten vil holde til de fleste spill eller om det fins andre kort som kan være bedre i omtrent samme pris klassen eller om jeg burde bevege meg opp til kort rundt 3500kr. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) hei jeg driver og ser etter et nytt grafik kort. Jeg spiller en god del og ønsker derfor et kort som takler de fleste spill på fult oppset. fårløpig har jeg sett på 2 kort: x800se og Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell,men jeg er usikker på hvilken av disse kortene som er best til spill gainward kortet er veldig raskt mens x800se ikke er fult så raskt men har mer ram. jeg er ganske uerfaren når det kommre til og kjøpe grafik kort derfor er jeg heller ikke sikker på om disse korten vil holde til de fleste spill eller om det fins andre kort som kan være bedre i omtrent samme pris klassen eller om jeg burde bevege meg opp til kort rundt 3500kr. 6600 GT er det beste i den prisklassen. MEN om du skal ha høye instillinger og på med eyecandy burde du nok opp i 6800 GT/Ultra.. Endret 27. januar 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 1000 er litt lite til et skjermkort men det beste valget ville nok vært Sapphire 9600XT. Går litt over 1000kr men det er ikke mye, og siden du skrev ca 1000kr satser jeg på at det går greit. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) hei jeg driver og ser etter et nytt grafik kort. Jeg spiller en god del og ønsker derfor et kort som takler de fleste spill på fult oppset. fårløpig har jeg sett på 2 kort: x800se og Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell,men jeg er usikker på hvilken av disse kortene som er best til spill gainward kortet er veldig raskt mens x800se ikke er fult så raskt men har mer ram. jeg er ganske uerfaren når det kommre til og kjøpe grafik kort derfor er jeg heller ikke sikker på om disse korten vil holde til de fleste spill eller om det fins andre kort som kan være bedre i omtrent samme pris klassen eller om jeg burde bevege meg opp til kort rundt 3500kr. Jeg anbefaler deg heller til å kjøpe 6800NU. Hvis du kan gå opp til 3500 kr. vil 6800 GT eller X800 Pro VIVO være å foretrekke. Alt du trenger å vite står her (her står også om teknologier de har å tilby, strømforbruk, mm.): Kjøpeguide: High-End (fra 6600 GT / X700 XT) Mogge: - Hvis du vil prøve å flashe (til 9800 Pro) anbefaler jeg: Sapphire Radeon 9800SE Advantage 256MB AGP 256bit - Hvis ikke: 9600 XT Endret 27. januar 2005 av guezz Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hei jeg driver og ser etter et nytt grafik kort. Jeg spiller en god del og ønsker derfor et kort som takler de fleste spill på fult oppset. fårløpig har jeg sett på 2 kort: x800se og Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell,men jeg er usikker på hvilken av disse kortene som er best til spill gainward kortet er veldig raskt mens x800se ikke er fult så raskt men har mer ram. jeg er ganske uerfaren når det kommre til og kjøpe grafik kort derfor er jeg heller ikke sikker på om disse korten vil holde til de fleste spill eller om det fins andre kort som kan være bedre i omtrent samme pris klassen eller om jeg burde bevege meg opp til kort rundt 3500kr. Jeg anbefaler deg heller til å kjøpe 6800NU. Hvis du kan gå opp til 3500 kr. vil 6800 GT eller X800 Pro VIVO være å foretrekke. Alt du trenger å vite står her (her står også om teknologier de har å tilby, strømforbruk, mm.): Kjøpeguide: High-End (fra 6600 GT / X700 XT) Hvorfor diskutere dette her? Han har sagt ca 1000kr for et skjermkort, dette er jo helt offtopic. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Skal spille, video og div..Men det asus 9200se kortet jeg har klarer cs:s og battlefield uten prob, men seff ikke på de beste innstillingene da.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hei jeg driver og ser etter et nytt grafik kort. Jeg spiller en god del og ønsker derfor et kort som takler de fleste spill på fult oppset. fårløpig har jeg sett på 2 kort: x800se og Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell,men jeg er usikker på hvilken av disse kortene som er best til spill gainward kortet er veldig raskt mens x800se ikke er fult så raskt men har mer ram. jeg er ganske uerfaren når det kommre til og kjøpe grafik kort derfor er jeg heller ikke sikker på om disse korten vil holde til de fleste spill eller om det fins andre kort som kan være bedre i omtrent samme pris klassen eller om jeg burde bevege meg opp til kort rundt 3500kr. Jeg anbefaler deg heller til å kjøpe 6800NU. Hvis du kan gå opp til 3500 kr. vil 6800 GT eller X800 Pro VIVO være å foretrekke. Alt du trenger å vite står her (her står også om teknologier de har å tilby, strømforbruk, mm.): Kjøpeguide: High-End (fra 6600 GT / X700 XT) Mogge: - Hvis du vil prøve å flashe (til 9800 Pro) anbefaler jeg: Sapphire Radeon 9800SE Advantage 256MB AGP 256bit - Hvis ikke: 9600 XT Prøver du å flashe det, får du en pen overraskelse, for dte kjører med 128bits minnebuss, og vil ikke la seg moddes. PowerColor 9800SE er det eneste som man kan modde nå, grunnet 256bits minnebuss og minnet i L-form, som er et krav..! Lenke til kommentar
guezz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hei jeg driver og ser etter et nytt grafik kort. Jeg spiller en god del og ønsker derfor et kort som takler de fleste spill på fult oppset. fårløpig har jeg sett på 2 kort: x800se og Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell,men jeg er usikker på hvilken av disse kortene som er best til spill gainward kortet er veldig raskt mens x800se ikke er fult så raskt men har mer ram. jeg er ganske uerfaren når det kommre til og kjøpe grafik kort derfor er jeg heller ikke sikker på om disse korten vil holde til de fleste spill eller om det fins andre kort som kan være bedre i omtrent samme pris klassen eller om jeg burde bevege meg opp til kort rundt 3500kr. Jeg anbefaler deg heller til å kjøpe 6800NU. Hvis du kan gå opp til 3500 kr. vil 6800 GT eller X800 Pro VIVO være å foretrekke. Alt du trenger å vite står her (her står også om teknologier de har å tilby, strømforbruk, mm.): Kjøpeguide: High-End (fra 6600 GT / X700 XT) Mogge: - Hvis du vil prøve å flashe (til 9800 Pro) anbefaler jeg: Sapphire Radeon 9800SE Advantage 256MB AGP 256bit - Hvis ikke: 9600 XT Prøver du å flashe det, får du en pen overraskelse, for dte kjører med 128bits minnebuss, og vil ikke la seg moddes. PowerColor 9800SE er det eneste som man kan modde nå, grunnet 256bits minnebuss og minnet i L-form, som er et krav..! Kortet er 256bit ... Jeg trodde alle 9800SE med 256bit minne kunne softmoddes. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hei jeg driver og ser etter et nytt grafik kort. Jeg spiller en god del og ønsker derfor et kort som takler de fleste spill på fult oppset. fårløpig har jeg sett på 2 kort: x800se og Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 GLH AGP,"Golden Sample Goes Like Hell,men jeg er usikker på hvilken av disse kortene som er best til spill gainward kortet er veldig raskt mens x800se ikke er fult så raskt men har mer ram. jeg er ganske uerfaren når det kommre til og kjøpe grafik kort derfor er jeg heller ikke sikker på om disse korten vil holde til de fleste spill eller om det fins andre kort som kan være bedre i omtrent samme pris klassen eller om jeg burde bevege meg opp til kort rundt 3500kr. Jeg anbefaler deg heller til å kjøpe 6800NU. Hvis du kan gå opp til 3500 kr. vil 6800 GT eller X800 Pro VIVO være å foretrekke. Alt du trenger å vite står her (her står også om teknologier de har å tilby, strømforbruk, mm.): Kjøpeguide: High-End (fra 6600 GT / X700 XT) Mogge: - Hvis du vil prøve å flashe (til 9800 Pro) anbefaler jeg: Sapphire Radeon 9800SE Advantage 256MB AGP 256bit - Hvis ikke: 9600 XT Prøver du å flashe det, får du en pen overraskelse, for dte kjører med 128bits minnebuss, og vil ikke la seg moddes. PowerColor 9800SE er det eneste som man kan modde nå, grunnet 256bits minnebuss og minnet i L-form, som er et krav..! Kortet er 256bit ... Jeg trodde alle 9800SE med 256bit minne kunne softmoddes. Alle kan moddes men med forskjellige resultater..Du kan se oversikten her.. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har ingen planer om å modde skjermkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå