Mogge_ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Nå har det seg sånn at jeg har byttet fra den cpu'n som er beskrevet over og det hovedkortet har stått i min maskin, så det ligger i esken sin og støver ned på loftet, så tenkte jeg skulle bruke de delene.. Altså HK, CPU, Ram har jeg allerede..Bare satt opp det slik at jeg skulle få en ca pris..Hvis dere skjønner. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 men så oppsettet greit ut? Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Som sagt så bør du bytte skjermkort, 9200SE er ikke å anbefale til spilling. Dessuten er det ikke noe poeng i å kjøpe kabinett og strømforsyning fra en annen webshop. R. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Som sagt så bør du bytte skjermkort, 9200SE er ikke å anbefale til spilling. Dessuten er det ikke noe poeng i å kjøpe kabinett og strømforsyning fra en annen webshop. R. det skjermkortet kjør cs source glatt, men ikke på fullgrafikk, men det er notert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå