ThomasWH Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Som subjektet mitt sier.. Hvordan gjør jeg det? Har VIVO skjermkort (video inn/video ut) og en VHS spiller. Har koblet riktig, og brukt et program som heter VHS2DVD (syntes programmet virket dårlig) - Programmet detect'a ikke VHS spilleren som sto på play! Noen tips her? Er BLANK! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 tja... har du sjekket at du ikke har byttet om de to s-video kontaktene på skjermkortet? en skal gi signaler ut, den andre inn... Lenke til kommentar
homarus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har du fått tunet TV signaler fra videoen? Hvis ikke, kan det være greit å prøve dette først. Jeg vil også tro at kortet ditt var bundlet med software for "videocapture", siden det er et VIVO-kort. Kan kanskje være en ide å prøve dette først hvis du har trøbbel med VHS2DVD. Det programmet som ASUS bundlet med mitt 9600XT var ræva det også, men jeg fikk dog et bilde (riktignok hentet jeg signaler fra TV og ikke video, og kvaliteten var så som så). Jeg husker ikke helt om jeg måtte innstallere noen flere drivere for å få video inn til å funke, men det kan jo tenkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå