Gå til innhold

hvorfor så STOOOORE prisforskjeller?

Anbefalte innlegg

jeg ser etter en hjemme kino pakke.. men måtte bare teste ut prisen på de forskjellige butikkene. jeg brukte "Harman Kardon AVR 130" recievern som en eksempel.

AVhifi.no kostet den 5000,- mens på den amerikanskeweb butikken kostet den 259.99 dollar, noe som tilsvarer rundt 1700..

kan det stemme!!

produktet heter og er jo det samme, og da må jo også innholdet være det samme??

jeg kan ikke se noe forskjell, kan dere?

i såfall.. hvorfor er det da så utrolig store prisforskjeller da? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel kansje no med frakt og MVA å gjøre.

Så skal det også være lønnsomt å selge. Er ikke noe vits å drive butikk hvis den går i underskudd..

Hvis du sjekker på priser på Electrocompaniet feks, så er vel de ganske rimelige i norge.

Lenke til kommentar

du må plusse på momsen på 25% og blir sikkert en heftig frakt, men hvorfor prisen er så annerledes har jeg ingen aning om, fikk litt lyst og bestille selv, men

da de 2andre i serien har en relativt høyere pris, og da var det ikke like atraktivt lenger, da jeg skal ha AVR 7300, og den kom på

ca 10600, + eventuell frakt,

edit: Leif var på besøk ;)

edit2: forandret noe etter feil info fra selger

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar
du må plusse på momsen på 25% og blir sikkert en heftig frakt, men hvorfor prisen er så annerledes har jeg ingen aning om, fikk litt lyst og bestille selv, men

da de 2andre i serien har en relativt høyere pris, og da var det ikke like atraktivt lenger, da jeg skal ha AVR 7300, og den kom på

ca 10600, + eventuell frakt, og det er MYE dyrere en hær i tromsø :no:

edit: Leif var på besøk ;)

ok.. så du mener at AVR 7300 i utlandet er dyrere en i norge?

forretesten.. syns du den JBL packen de selger på hificenter.no (7999) virke rnoe bra?

Lenke til kommentar

ja på hi-fi centeret i tromsø, synes den virker helt ok jeg ;) fyrn i kassa sa det var en god og kurant pakke :yes: men jeg personlig vet ikke mye om sånt så kansje peterman eller noen andre experter på lyd og bilde området kan svare bedre :p

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar

hos hificenter.no koster Harman Kardon AVR 330 5995kr ut januar....

eg kjøpte den å en JBL høytalerpakke til 9995kr som normalt koster ca 15000

det betyr at på salg koster høytalerpakken det samme i norge å usa...

såg på JBL sine nettsider for amerikansk pris (la sammen prisen på høytalerene)

eg kjøpte i går... å han som var i butikken anbefalte noen proson kabler som eg fikk til halv pris med anlegget... siden eg kjøpte komplett hjemmekino...

de kablene har en ende som IKKE går inn i Harman Kardon sine forsterkere fant eg ut... å er på jobb i dag så kan ikke bytte før mandag...

var litt småforbanna da...

Lenke til kommentar

har funnet det ut Jalla....

har jo ikkje så mye peiling... så ringte han på butikken...

prøvde faktisk å få av de hettene på tuppen men de satt sånn fast eg var redd for å knekke det:-)

skal gjøre nytt forsøk når eg komme hjem fra jobben... da blir det lyd kan eg tenka meg:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...