bugsy Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg og en kamerat kjøpte akkurat samme kort, Gainward GF4 Ti4400 Golden Sample... Vi prøvde og teste disse 2 kortene på akkurat samme maskin, en Epox EP-8K3A+ AMD Athlon XP 1800 256MB PC2700 TwinMOS ram Windows XP Detonator drivere (29.42) Vi kjørte 3Dmarks for og teste, og det ene kortet fikk 9503 3DMarks, og det andre kortet fikk 9854 3DMarks... Vi kjørte testen 2 ganger, men begge gangene fikk vi samme score på samme kort. Hvorfor er det en forskjell på ca. 300 3DMarks? Det er jo akkurat samme type kort... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Det er ikke bare skjermkorte som har noe å si Sett to identiske maskiner opp og kjør 3d mark. vil aldri få samme score. Er bestandig ujevnheter i hardwaren som forosaker det. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Selv om to PCer ser lik ut på spesifikasjonene vil de aldri være helt like. Lenke til kommentar
bugsy Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Det vet jeg, men det var heller ikke tilfellet her. Vi testet det på samme maskin, som i, byttet skjermkort i SAMME maskin mellom testene... Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Da er det litt forksjell på skjermkortet da vet du... Litt selvmotsigende å si "det vet jeg" til at ikke maskiner med samme specs er ulike og påstå at to skjermkort er klin like.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå