Gå til innhold

Plasser man kan få kjøpte støvfilter?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nettopp et Arctic Cooling T1, og ser at det fort vil kunne samle seg tildels mye støv inni det etter hvert. Har leita litt rundt omkring etter noe slags støvfilter, men har ikke funnet på noen webshops hvertfall.

Noen som kan peike meg i riktig retning hvor man kan finne tak i støvfilter?

Nylonstrømpe kan kanskje være en ide, men vil helst ha noe ferdig greier man bare kan smelle rett inn i kassa :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett filter rundt forbi i diverse netbutikker tidligere da. Som regel i diverse størrelser som passer til vifter. Kan også opplyse om at her jeg jobber (Lefdal) selger vi viftefilter i hvitevareavdelingen. Dette er fikantete filter som brukes i tøretromler osv. Disse kan enkelt klippes til i ønsket størrelse. Rekner med at de fleste butikker har dette. (elkjøp, siba, expert, lefdal)

Lenke til kommentar

Tenkte ikke på filter til vifter nei. Tenkte på noe slags støvfilter å sette over luftinntakene i kabinettet. PSU'en i AC T1 kabinettet er ganske åpen, og vil helst unngå å få så mye skit i den.

Får prøve å lage en slags ramme og tre en nylonstrømpe over og se hvordan det funker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...