zenman Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kjøpte meg nettopp et Arctic Cooling T1, og ser at det fort vil kunne samle seg tildels mye støv inni det etter hvert. Har leita litt rundt omkring etter noe slags støvfilter, men har ikke funnet på noen webshops hvertfall. Noen som kan peike meg i riktig retning hvor man kan finne tak i støvfilter? Nylonstrømpe kan kanskje være en ide, men vil helst ha noe ferdig greier man bare kan smelle rett inn i kassa Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Om du tenker på filter til vifter har de det på Microplex. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FF80 Lenke til kommentar
duudee Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har sett filter rundt forbi i diverse netbutikker tidligere da. Som regel i diverse størrelser som passer til vifter. Kan også opplyse om at her jeg jobber (Lefdal) selger vi viftefilter i hvitevareavdelingen. Dette er fikantete filter som brukes i tøretromler osv. Disse kan enkelt klippes til i ønsket størrelse. Rekner med at de fleste butikker har dette. (elkjøp, siba, expert, lefdal) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Støvfilter er dessverre veldig dyrt, hvis du ikke vil bruke mye penger på det så er nylonstrømper som du selv har nevnt et like godt alternativ! Lenke til kommentar
zenman Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Tenkte ikke på filter til vifter nei. Tenkte på noe slags støvfilter å sette over luftinntakene i kabinettet. PSU'en i AC T1 kabinettet er ganske åpen, og vil helst unngå å få så mye skit i den. Får prøve å lage en slags ramme og tre en nylonstrømpe over og se hvordan det funker Lenke til kommentar
meastp Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei! Har nettopp skaffet meg det samme kabinettet, og lurer på det samme. Kan du gi tilbakemelding hvordan det går? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei! Har nettopp skaffet meg det samme kabinettet, og lurer på det samme. Kan du gi tilbakemelding hvordan det går? Fint om du finner en billig måte å gjøre det på Lenke til kommentar
meastp Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg tenkte også at det ville være mest fornuftig å "blokkere" inntakene. Jeg er usikker på hva jeg skal bruke. Jeg vil jo ikke [bokstavelig talt] tette kabinettet helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå