PreZiDenT Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Hei, Kjøpte meg for to uker siden et s939 HK og en AMD 3000+. Disse komponentene har jeg ikke satt inn ennå grunnet at jeg glemte å kjøpe kjølepasta. Og jeg vil helst ikke bestille en Arctic Silver 5 over nett pga transportkostnader. Jeg er student i Bergen og har ikke tilgang på bil, og buss høres slitsomt ut bare for en kjølepasta. Derfor lurer jeg på om det finnes en databutikk i sentrum som selger nevnte pasta, evt andre. Bergen: Pcstyling - Fanaveien 92 Datakjeden - Kringsjåveien 83-89 Flexi-Data - Kringsjåveien 121 Iqc - Komediebakken 9 Absolutt Data - Eikeveien 4 Disse står listet opp, og Icq er vel den eneste butikken som virker interessant geografisk sett. Derfor lurer jeg på erfaring med disse, og eventulet om det finnes alternative steder som selger i bergen. På forhånd takk. Endret 27. januar 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Datakjeden er jo gamle Komplett.no fra tiden da de fremdeles hadde butikker, og ikke var en ren webshop. Forøvrig har jeg bare positive erfaringer med denne EDIT: Altså, de butikkansatte kjøpte ut butikkene fra Komplett.no og skiftet navn til Datakjeden. Endret 27. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 De har kjølepasta på Clas Ohlson @ Bergen Storsenter, tror ikke det er Arctic Silver 5, men den funker rimelig bra etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Iqc i komediebakken har jeg litt erfaring med. Greie karer, god service, men vareutvalget er så som så.. Er tidligere gamle Iq computer, der jeg fikk min første AMIGA fra Tror du ska få tak i kjølepasta der Lenke til kommentar