PreZiDenT Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Hei, Kjøpte meg for to uker siden et s939 HK og en AMD 3000+. Disse komponentene har jeg ikke satt inn ennå grunnet at jeg glemte å kjøpe kjølepasta. Og jeg vil helst ikke bestille en Arctic Silver 5 over nett pga transportkostnader. Jeg er student i Bergen og har ikke tilgang på bil, og buss høres slitsomt ut bare for en kjølepasta. Derfor lurer jeg på om det finnes en databutikk i sentrum som selger nevnte pasta, evt andre. Bergen: Pcstyling - Fanaveien 92 Datakjeden - Kringsjåveien 83-89 Flexi-Data - Kringsjåveien 121 Iqc - Komediebakken 9 Absolutt Data - Eikeveien 4 Disse står listet opp, og Icq er vel den eneste butikken som virker interessant geografisk sett. Derfor lurer jeg på erfaring med disse, og eventulet om det finnes alternative steder som selger i bergen. På forhånd takk. Endret 27. januar 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Datakjeden er jo gamle Komplett.no fra tiden da de fremdeles hadde butikker, og ikke var en ren webshop. Forøvrig har jeg bare positive erfaringer med denne EDIT: Altså, de butikkansatte kjøpte ut butikkene fra Komplett.no og skiftet navn til Datakjeden. Endret 27. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 De har kjølepasta på Clas Ohlson @ Bergen Storsenter, tror ikke det er Arctic Silver 5, men den funker rimelig bra etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Iqc i komediebakken har jeg litt erfaring med. Greie karer, god service, men vareutvalget er så som så.. Er tidligere gamle Iq computer, der jeg fikk min første AMIGA fra Tror du ska få tak i kjølepasta der Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 IcQ, tidligere IQ, er vel kjent for å være av de dyreste og minst kundevennlige i by'n. Ser Elwiz er av annen oppfatning, men sist jeg hørte var han død og jeg levner lite tillit til de vandøde. Bruker selv Flexi på Laksevåg, kommer ikke på noen gode alternativer i sentrum, dessverre. Lenke til kommentar
tli Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Om du får det tilsendt som brev og betaler med visa blir det ikke så mange kronene ekstra når du bestiller på nett. Har gjort det selv hos Komplett. Raskt og enkelt. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Så mye styr for en tube kjølepasta! Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 IcQ, tidligere IQ, er vel kjent for å være av de dyreste og minst kundevennlige i by'n. Ser Elwiz er av annen oppfatning, men sist jeg hørte var han død og jeg levner lite tillit til de vandøde. Bruker selv Flexi på Laksevåg, kommer ikke på noen gode alternativer i sentrum, dessverre. Vel, nevnte ikke prisene, og når det gjelder kundebehandlingen, så blir du snakka til som du snakker, og slik som du formulerer deg, så hadde du fått dårlig sørvis av meg og. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Flexi Data Varene må bestilles, men kan som regel hentes neste dag. Billigere enn Datakjeden, og du slipper å stå i kø. Er faktisk billigere enn postordre fra komplett, da du slipper porto. Endret 27. januar 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Knabb deg en sykkel i Nygårdsparken og sykle ut til Laksevåg på 15 minutter. Man bør ville ofre litt for å få satt opp S939- systemet sitt Ellers bør det vel gå an til å få noen til å sende det som vanlig post? EDIT: Innlegg 512 Endret 27. januar 2005 av kristteo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå