Gå til innhold

Databutikk som selger kjølepasta sentralt i Bergen

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte meg for to uker siden et s939 HK og en AMD 3000+. Disse komponentene har jeg ikke satt inn ennå grunnet at jeg glemte å kjøpe kjølepasta. Og jeg vil helst ikke bestille en Arctic Silver 5 over nett pga transportkostnader. Jeg er student i Bergen og har ikke tilgang på bil, og buss høres slitsomt ut bare for en kjølepasta. Derfor lurer jeg på om det finnes en databutikk i sentrum som selger nevnte pasta, evt andre.

Bergen:

Pcstyling - Fanaveien 92

Datakjeden - Kringsjåveien 83-89

Flexi-Data - Kringsjåveien 121

Iqc - Komediebakken 9

Absolutt Data - Eikeveien 4

Disse står listet opp, og Icq er vel den eneste butikken som virker interessant geografisk sett. Derfor lurer jeg på erfaring med disse, og eventulet om det finnes alternative steder som selger i bergen.

På forhånd takk.

Endret av PreZiDenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datakjeden er jo gamle Komplett.no fra tiden da de fremdeles hadde butikker, og ikke var en ren webshop. Forøvrig har jeg bare positive erfaringer med denne :)

EDIT: Altså, de butikkansatte kjøpte ut butikkene fra Komplett.no og skiftet navn til Datakjeden.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar

IcQ, tidligere IQ, er vel kjent for å være av de dyreste og minst kundevennlige i by'n. Ser Elwiz er av annen oppfatning, men sist jeg hørte var han død og jeg levner lite tillit til de vandøde. Bruker selv Flexi på Laksevåg, kommer ikke på noen gode alternativer i sentrum, dessverre.

Lenke til kommentar
IcQ, tidligere IQ, er vel kjent for å være av de dyreste og minst kundevennlige i by'n. Ser Elwiz er av annen oppfatning, men sist jeg hørte var han død og jeg levner lite tillit til de vandøde. Bruker selv Flexi på Laksevåg, kommer ikke på noen gode alternativer i sentrum, dessverre.

Vel, nevnte ikke prisene, og når det gjelder kundebehandlingen, så blir du snakka til som du snakker, og slik som du formulerer deg, så hadde du fått dårlig sørvis av meg og. :tease:

Lenke til kommentar

Knabb deg en sykkel i Nygårdsparken og sykle ut til Laksevåg på 15 minutter.

Man bør ville ofre litt for å få satt opp S939- systemet sitt :)

Ellers bør det vel gå an til å få noen til å sende det som vanlig post?

EDIT: Innlegg 512 :ermm:

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...