Gribuz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Har akkurat montert : Arctic Cooling T1 ASUS A8N SLI Deluxe nForce4 AMD 64 3200+ 939 Zalman CNPS7700 Geforce 6600 GT PCI-Express Corsair Dual Channel 1024 MB WD 200 GB S-ATA 7200 RPM Maskinen fungere veldig greit utenom frontpanelet, problemet er at jeg ikke er helt sikker på hvordan det skal kobles på Hovedkortet. Funnet ut hvor det skal kobles, men usikker på hva som skal hvor Det er 4 ledninger til frontpanelet 1 stk Lyd ( 3 Ledninger på denne : L-Out, R-Out, Ret-L ) 1 stk Mic ( 4 Ledninger på denne :Mic-Pwr, Mic-In, Ret-R, Ground ) 2 stk USB ( 4 ledninger på denne VCC, -D, +D, Ground ) Noen som har en fin måte og forklare hvor alt skal sitte ? har ikke lyst og koble dette feil, litt usikker på om det kortslutter da Endret 27. januar 2005 av Gribuz Lenke til kommentar
meastp Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ingeting kortslutter, koblingen vil bare ikke virke. Jeg hadde litt problemer i starten selv. Ta en titt på manualen til hovedkortet, der står det hva de ulike pin'ene er til. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det står i manualen hvor de skal settes. Se i hovedkort manualen og se der. Og kortslutninger vil du ikke få, ingenting skjer hvis du kobler feil, gjort det flere ganger. Men les i manualen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 husk at skriften på ledningene skal være ut mot resten av hk, ellers vil det ikke virke, var en annen som brant seg på det..(ikke i fysisk forstand, men han fikk det ikke til) Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Nå har jeg fått begge usb portene + lyden til og funke, men micen fungerer fortsatt ikke Hvis jeg kobler micen feil slutter lyden og virke, virker som alt er koblet rett Får ikke inngangene bak pcen til og funke med mic heller Synes den onboard lyd saken virker litt i dårligste laget, litt dårlig kontakt i de kontaktene bak mulig jeg bare disabler hele lyd greia og investerer i et Audigy kort Endret 27. januar 2005 av Gribuz Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kjenner ikke hovedkortet ditt, men lydkortet skal være bra... Det kan ikke være fargekodene bak på hk som er gale?? Uansett skal mic-kontaktene ligge på samme pinrekke som lydkontaktene, og det skulle være greit å finne, bare du bruker elimineringsmetoden for de pinsene som skal kobles til.... Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Har prøvd og koble mic pinnene på all mulige måte, under bare opp med at lyden forvinner, lyden fungere ikke uten at mic pinnene er koblet inn usikker på om det er rett eller ikke da hadde vært fint om noen med samme HK og kabinett kunne poste hvor de har koblet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå