Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så vidt jeg vet. Men du kan gå inn på huber som setter et minimumskrav til deling. Deler du 50 GB, så gå på en hub som krever 50 GB.

 

Det finnes op-er som ikke deler i det heletatt. Men tenk over at de faktisk hoster en server med stor båndbredde, og at det koster både i penger og arbeid. De fortjener faktisk å kunne spise av fatet uten å måtte dele filer selv.

Lenke til kommentar

Vel, det er snakk om en intern hub her på høyskolen så andre hubber er ikke noe alternativ. Dog skal det egentlig være en minimumsgrense på 10GB, men den ser det ut til at ikke blir opprettholdt :hrm: Heldigvis bare snakk om et par personer, men herlighet. 10GB bør da hvem som helst klare, og da spesielt når man er der over lengre tid og laster ned ...

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Heisann.

 

Før jeg formaterte PC'en fungerte DC++ utmerket. Etter at jeg formaterte PC'en fungerer det ikke å laste ned filer overhodet. Programmer som WinMX og Azureus fungerer fint, men DC++ får bare connection timeout på nedlastningene. Hva i alle dager kan være galt? Jeg bruker active mode og har fylt inn IP-adrsse, TCP & UDP-port (5000) og åpnet porter i routeren. Allikevel vil det ikke fungere. Noen som har tips? Har slitt med dette problemet i laaang tid nå, aner ikke hva som er galt :cry:

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Heisann.

 

Før jeg formaterte PC'en fungerte DC++ utmerket. Etter at jeg formaterte PC'en fungerer det ikke å laste ned filer overhodet. Programmer som WinMX og Azureus fungerer fint, men DC++ får bare connection timeout på nedlastningene. Hva i alle dager kan være galt? Jeg bruker passive mode og har fylt inn IP-adrsse, TCP & UDP-port (5000) og åpnet porter i routeren. Allikevel vil det ikke fungere. Noen som har tips? Har slitt med dette problemet i laaang tid nå, aner ikke hva som er galt :cry:

Hvis du har åpnet en port til dc++, er det ingen vits i å være passive. Men du mente muligens active?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...