Demantios Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 jeg tror man må åpne i router og modem. hvis du har en router da Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg har åpnet port i routeren ja. Mulig jeg må stille inn noe ekstra i brannmuren. Noen som vet? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Klarer ikke å bli aktiv. Det er faren min som har satt opp internettet, og jeg har det trådløst, bare for å lage enda mer tull. Hva er det første jeg må gjøre? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Huff, nå fikk jeg trådløst, og jeg fikser det ikke aktivt. Hva skal jeg skrive for å åpne en av disse portene? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Jeg vet ikke hva du skalskrive i triggerport, men sikkert samme portnummer. Er det der en skjermdump av virtual server, eller noe annet? Kanskje dette bildet kan hjelpe deg: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvilken klient bør jeg egentlig bruke? Har hørt StrongDC er best Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) StrongDC++ er et meget godt alternativ, ja. Brukte det selv en tid tilbake, men får ikke gjort det lenger ettersom jeg bare for connection timeout på nedlastningene mine Endret 1. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Mange huber godtar ikke slike klienter. Bruker du siste versjon av dc++, så går du klar over alt. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg gikk også tilbake til dc++ etter noen ukers bruk av StrongDc++ fordi alle favoritthubbene mine ikke lenger godtok bruk av slik programvare. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Nedlastingshastigheten er altfor lav, kan det ha noe med at jeg er i passiv modus? Nå ligger den bare på rundt 1KiB/s uansett hvem jeg laster ned fra. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Finnes det noen mulighet for å blokkere brukere med 0 sharing og sende vedkommende en melding? Begynner å bli irritert på de som ikke gidder å dele en eneste ting. Endret 2. mai 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Ikke så vidt jeg vet. Men du kan gå inn på huber som setter et minimumskrav til deling. Deler du 50 GB, så gå på en hub som krever 50 GB. Det finnes op-er som ikke deler i det heletatt. Men tenk over at de faktisk hoster en server med stor båndbredde, og at det koster både i penger og arbeid. De fortjener faktisk å kunne spise av fatet uten å måtte dele filer selv. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Vel, det er snakk om en intern hub her på høyskolen så andre hubber er ikke noe alternativ. Dog skal det egentlig være en minimumsgrense på 10GB, men den ser det ut til at ikke blir opprettholdt Heldigvis bare snakk om et par personer, men herlighet. 10GB bør da hvem som helst klare, og da spesielt når man er der over lengre tid og laster ned ... Endret 3. mai 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Heisann. Før jeg formaterte PC'en fungerte DC++ utmerket. Etter at jeg formaterte PC'en fungerer det ikke å laste ned filer overhodet. Programmer som WinMX og Azureus fungerer fint, men DC++ får bare connection timeout på nedlastningene. Hva i alle dager kan være galt? Jeg bruker active mode og har fylt inn IP-adrsse, TCP & UDP-port (5000) og åpnet porter i routeren. Allikevel vil det ikke fungere. Noen som har tips? Har slitt med dette problemet i laaang tid nå, aner ikke hva som er galt Endret 3. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva betyr det når jeg får Connection reset by server? Det skjer så altfor ofte! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Heisann. Før jeg formaterte PC'en fungerte DC++ utmerket. Etter at jeg formaterte PC'en fungerer det ikke å laste ned filer overhodet. Programmer som WinMX og Azureus fungerer fint, men DC++ får bare connection timeout på nedlastningene. Hva i alle dager kan være galt? Jeg bruker passive mode og har fylt inn IP-adrsse, TCP & UDP-port (5000) og åpnet porter i routeren. Allikevel vil det ikke fungere. Noen som har tips? Har slitt med dette problemet i laaang tid nå, aner ikke hva som er galt Hvis du har åpnet en port til dc++, er det ingen vits i å være passive. Men du mente muligens active? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Mente active. Det er rettet nå. Aner du hva som kan være galt? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Fikk maskinen din ny intern IP etter formatering? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva mener du med "ny intern IP"? Hvor kan jeg eventuelt sjekke ut dette? Vil så gjerne få DC++ til å funke skikkelig igjen. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 For å sjekke din interne ip kan du gjøre følgende: Start > Kjør > skriv: cmd > skriv: ping "din datamaskins navn" . Det er sikkert andre metoder også, men slike gjør nå i alle fall jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå