quakie Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hubben har vel bare nedetid, ikke så mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hubben har vel bare nedetid, ikke så mye å gjøre med det. 8276784[/snapback] Men en kamerat av meg er innpå den Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Har innstallert programmet og fulgte godt med stepbystep som første innlegg skrev. Men får ikke hublisten opp, ingen ting skjer. Hmm? Endret 30. mars 2007 av Fox Lenke til kommentar
wwlover Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 er det noen som vet om npen norske hublister?? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kommer med et kjapt spørsmål. Det er 2år siden jeg sist holdt på med Dc++. så mye har gått i glemmeboka. -Når jeg skal søke på hublister, så kommer det opp at Nedlastingen mislykkes. Den forespurte adressen er ikke gyldig. Kan det evt gå med en annen hub adresse? Har noen en? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du mener hublist som søker opp public hubs? Denne funker fint for meg i alle fall. http://dchublist.com/hublist.xml.bz2 Noen som kan svare meg på hvorfor jeg ikke finner noe når jeg søker. Er inne på flere hubber og det er folk som laster ned fra meg. Lenke til kommentar
tmolvik Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dette er det samme som jeg har hatt problemer. Det funket da jeg åpnet portene for første gang, men neste gang jeg starter DC++ så funker det ikke. Jeg prøvde å åpne en ny port, da virket det igjen ved første forsøk, men så slutter det å fungere igjen. Jeg har ikke endret på noen innstillinger, bortsett fra å ende IP-adressen dersom den er endret siden sist (har Telenor). Noen som har peiling på hva dette skyldes. Slik eg ser det er DC++ så og si ubrukelig i passive mode. Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har prøvd å komme i aktivt, har gjort alt som står. Hubene blir tilkoblet, men jeg får ingen søkeresultat og nedlastnigen starter ikke (opplastingen gjør det) Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå