Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fjernet hele programmet. Hele filsystemet på C:\ stasjonen ble korrupt når jeg brukte dc++. CHKDSK kjørte hver gang maskinen startet på nytt, og hver gang ble det funnet feil og filer ble slettet. Formaterte og installerte alle programmer på nytt, men jammen startet ikke de samme problemene med en gang jeg kjørte igang dc++. Oppgraderte til siste versjon for litt siden, og minnes at det var da problemene også begynte. Har lest om andre med lignende problemer, men da begrenset skadene seg til delte mapper. Utrolig at slikt skjer. Andre erfaringer lik dette?

Lenke til kommentar

Har ikke hatt problemer med dette. Hvis du tester ut RevConnecte som er en modifisert verson av DC++ så kanskje den funker bedre.

Jeg har hvertfall ikke hatt problemer med denne.

Det fine med den er at du kan laste ned fra flere brukere som har samme fila, du får altså raskere en behaglig fart på nedlastingen.

 

Den oppdateres også nesten like etter at DC++ har sluppet en ny verson.

Lenke til kommentar
Er du i active mode? Har du åpnet port i routeren/brannmuren?

7317114[/snapback]

Av beskrivelsen i første post fant jeg ikke engang hvordan man kom til innstillingene for å endre på dette, skjønner jo ikke bæret. Jeg skjønner at jeg skal endre på mine innstillinger for internett, men hvor og hva begriper jeg ikke og kommer ikke tydelig nok frem i første post for oss som ikke har det gjort det før.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

For å koble til routeren din skriver du ip'en til routeren i adresselinjen i nettleseren din. For å finne ip'en åpner du cmd og skriver ipconfig. Se hva det står etter standard gateway. Hvordan man åpner porten varierer fra hvilken router man har, så du må si hvilken du har.

 

Det er også en guide til hvordan man åpner porter på portforward.com

Lenke til kommentar
For å koble til routeren din skriver du ip'en til routeren i adresselinjen i nettleseren din. For å finne ip'en åpner du cmd og skriver ipconfig. Se hva det står etter standard gateway. Hvordan man åpner porten varierer fra hvilken router man har, så du må si hvilken du har.

 

Det er også en guide til hvordan man åpner porter på portforward.com

7318133[/snapback]

Say what?

 

Ok, nå skal jeg ikke spamme side opp og side ned med at jeg ikke forstår, skjønner at det blir frustrerende i lengden, fint hvis noen kan PMe meg link til en mer utfyllende forklaring, gjerne på et språk jeg forstår bedre. "Så bare åpner du cmd" sier meg ingenting, for alt jeg vet kan det ligge på tilbehør ved siden av Paint. Skal prøve å sjekke ut portforward.com og se om jeg blir noe klokere der.

Lenke til kommentar

Det går ikke nødvendigvis fortere, men du får flere treff. Grunnen er at en passive user bare kan laste ned fra en som er active. Di fleste tar seg ikke tiden til Port Forward det som må til for å stå o active mode og står derfor i passive mode.

Så nei, det går ikke fortere, men du får nok flere treff på søkene dine.

 

Rett meg noen hvis jeg tar feil, men jeg har blitt forklart det sånn :)

Lenke til kommentar
Det går ikke nødvendigvis fortere, men du får flere treff. Grunnen er at en passive user bare kan laste ned fra en som er active. Di fleste tar seg ikke tiden til Port Forward det som må til for å stå o active mode og står derfor i passive mode.

Så nei, det går ikke fortere, men du får nok flere treff på søkene dine.

 

Rett meg noen hvis jeg tar feil, men jeg har blitt forklart det sånn :)

7357068[/snapback]

Ok. Jeg må være passiv jeg. Foår jo f... ikke til dette!! :mad: Har portet og, men vet ikke hva som er galt!

Lenke til kommentar

Nå har jeg lastet ned 0.698 og fulgt guiden din som ser ut til å være veldig god. Men jeg får ikke til å koble til. Det er dette med aktiv, passiv bruker å gjøre og ip adresser. For det ser ikke ut til at jeg får koblet til noe som helst.

 

Jeg har kabel forbindelse.

Jeg har satt infoming connection til Direct connection.

Satt ports TCP 1412, UDP 1412

External /Wan IP har jeg ikke satt noe

 

Outgoing settings har jeg direct connection.

Jeg har nvidia firewall som er satt til antihacking only, og i norman personal firewall har jeg lagt dc++ i godtatte forbindelser på alle porter.

Endret av Hansforum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...