Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå føler jeg at jeg er nerme til å klare det. Har skrevet inn ipn og port nå , og jeg har 10 gib sharing. Men.. Har ennå ikke funnet ut hvordan jeg laster ned ting ??.. hvis jeg trykker på brukerne på høyre siden , og "get file list" står de lenge på connected åsså står det connection timed out. Men det som er litt rart er at jeg sharer prison break til enn annen fyr..

 

Noen som kan hjelpe ?? :)

Lenke til kommentar
Nå føler jeg at jeg er nerme til å klare det. Har skrevet inn ipn og port nå , og jeg har 10 gib sharing. Men.. Har ennå ikke funnet ut hvordan jeg laster ned ting ??.. hvis jeg trykker på brukerne på høyre siden , og "get file list" står de lenge på connected åsså står det connection timed out. Men det som er litt rart er at jeg sharer prison break til enn annen fyr..

 

Noen som kan hjelpe ?? :)

7116334[/snapback]

du har åpnet porter ?

satt fast ip ?

Endret av maxila
Lenke til kommentar
Nå føler jeg at jeg er nerme til å klare det. Har skrevet inn ipn og port nå , og jeg har 10 gib sharing. Men.. Har ennå ikke funnet ut hvordan jeg laster ned ting ??.. hvis jeg trykker på brukerne på høyre siden , og "get file list" står de lenge på connected åsså står det connection timed out. Men det som er litt rart er at jeg sharer prison break til enn annen fyr..

 

Noen som kan hjelpe ?? :)

7116334[/snapback]

du har åpnet porter ?

satt fast ip ?

7116345[/snapback]

 

Har satt på ipn ja , skrev sånn myip eller noe i chaten. så kopierte jeg og limte inn. Porten står på 1411. Kan legge ut noen bilder. Så dere får se.

Lenke til kommentar
dchehese5.th.png

 

dchelpaq1.th.png

 

dchmhu8.th.png

 

dcym0.th.png

 

 

 

Her er noen bilder som vister hvordan det ser ut. Håper dere ser noe jeg har gjort feil.

 

Tusen takk  :)

7118312[/snapback]

du glemte å skrive inn på udp porter på bildet 2. men har du åpnet porter i brannmur eller router(hvis du har), for på svaret ditt så virker det som du bare har skrevet portene og ipadressen inn.

Endret av maxila
Lenke til kommentar
dchehese5.th.png

 

dchelpaq1.th.png

 

dchmhu8.th.png

 

dcym0.th.png

 

 

 

Her er noen bilder som vister hvordan det ser ut. Håper dere ser noe jeg har gjort feil.

 

Tusen takk  :)

7118312[/snapback]

du glemte å skrive inn på udp porter på bildet 2. men har du åpnet porter i brannmur eller router(hvis du har), for på svaret ditt så virker det som du bare har skrevet portene og ipadressen inn.

7118915[/snapback]

 

 

Tror jeg skjønner hva du mener . Er innpå "windows-brannmur" nå og er innpå "unntak" Og DC++ er ikke haket av(slik det skal være) Og det står "legg til port" der. Er det den du mener ?..

 

Isåfall hvis det er. hva skal jeg skrive der ?

Lenke til kommentar
Tror jeg skjønner hva du mener . Er innpå "windows-brannmur" nå og er innpå "unntak" Og DC++ er ikke haket av(slik det skal være) Og det står "legg til port" der. Er det den du mener ?..

 

Isåfall hvis det er. hva skal jeg skrive der ?

7119041[/snapback]

enten kan du legge til porten 1411 som du bruker eller legg til program og legge til dc++

Endret av maxila
Lenke til kommentar
Tror jeg skjønner hva du mener . Er innpå "windows-brannmur" nå og er innpå "unntak" Og DC++ er ikke haket av(slik det skal være) Og det står "legg til port" der. Er det den du mener ?..

 

Isåfall hvis det er. hva skal jeg skrive der ?

7119041[/snapback]

enten kan du legge til porten 1411 som du bruker eller legg til program og legge til dc++

7119057[/snapback]

 

Ok. nå har jeg gjort det. DC+ er lagt til. Og det er en hake på den. hva nå?

Lenke til kommentar
Tror jeg skjønner hva du mener . Er innpå "windows-brannmur" nå og er innpå "unntak" Og DC++ er ikke haket av(slik det skal være) Og det står "legg til port" der. Er det den du mener ?..

 

Isåfall hvis det er. hva skal jeg skrive der ?

7119041[/snapback]

enten kan du legge til porten 1411 som du bruker eller legg til program og legge til dc++

7119057[/snapback]

 

Ok. nå har jeg gjort det. DC+ er lagt til. Og det er en hake på den. hva nå?

7119462[/snapback]

se om det funkersikker på du ikke har router ?

har du telenor så har du sannsynligvis routermodem med brannmur

Endret av maxila
Lenke til kommentar
Tror jeg skjønner hva du mener . Er innpå "windows-brannmur" nå og er innpå "unntak" Og DC++ er ikke haket av(slik det skal være) Og det står "legg til port" der. Er det den du mener ?..

 

Isåfall hvis det er. hva skal jeg skrive der ?

7119041[/snapback]

enten kan du legge til porten 1411 som du bruker eller legg til program og legge til dc++

7119057[/snapback]

 

Ok. nå har jeg gjort det. DC+ er lagt til. Og det er en hake på den. hva nå?

7119462[/snapback]

se om det funkersikker på du ikke har router ?

har du telenor så har du sannsynligvis routermodem med brannmur

7119516[/snapback]

 

Har telenor ja :thumbup: Men skjønner ikke .. Funker fortsatt ikke :/

Lenke til kommentar
Har telenor ja :thumbup:  Men skjønner ikke .. Funker fortsatt ikke :/

 

prøv å gå inn på http://10.0.0.138 kommer det fram noe med thomson, speedtoutch eller lignede.

edit: regner med du har det modemet som kommer fra telenor speedtoutch et eller annet

7119598[/snapback]

 

Ja, har speedtoutch fra telenor.

 

Skal jeg gjøre noe innpå den siden ??

Endret av Xarus
Lenke til kommentar
Har telenor ja :thumbup:  Men skjønner ikke .. Funker fortsatt ikke :/

 

prøv å gå inn på http://10.0.0.138 kommer det fram noe med thomson, speedtoutch eller lignede.

edit: regner med du har det modemet som kommer fra telenor speedtoutch et eller annet

7119598[/snapback]

 

Ja, har speedtoutch fra telenor.

7119709[/snapback]

du kan åpne porter sånn som det vises på en av linkene, er ikke sikker på hvilket modem du har men er muligens en av disse,hvis ikke du har rent modem da uten routerfunksjon:

http://portforward.com/english/routers/por...10v4.0/DC++.htm

http://portforward.com/english/routers/por...510Alt/DC++.htm

Lenke til kommentar
Har telenor ja :thumbup:  Men skjønner ikke .. Funker fortsatt ikke :/

 

prøv å gå inn på http://10.0.0.138 kommer det fram noe med thomson, speedtoutch eller lignede.

edit: regner med du har det modemet som kommer fra telenor speedtoutch et eller annet

7119598[/snapback]

 

Ja, har speedtoutch fra telenor.

7119709[/snapback]

du kan åpne porter sånn som det vises på en av linkene, er ikke sikker på hvilket modem du har men er muligens en av disse,hvis ikke du har rent modem da uten routerfunksjon:

http://portforward.com/english/routers/por...10v4.0/DC++.htm

http://portforward.com/english/routers/por...510Alt/DC++.htm

7119759[/snapback]

 

Vet du hva .. Tror jeg driter i dette programmet. Hvis det skal være så jævli vrient å få det till, kan jeg jo bare drite i det. Men takk for hjelpen allikvell :tease:

 

Det funker greit når jeg er på lan party ;).. så det for holde :)

Endret av Xarus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Goddag

 

Den forrige posten min ble stengt, men eg har fått eit nytt problem.

 

Det er kun EN hub som godtar meg, alle de andre får eg svaret:

 

*** Et tilkoblingsforsøk mislyktes fordi den tilkoblede parten ikke svarte på riktig måte etter en tidsperiode, eller den etablerte tilkoblingen mislyktes fordi den tilkoblede verten ikke svarte.

 

Det skjer det samme på alle hubbene eg prøver å koble meg til. Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...