Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har åpnet porter, skrudd av brannmur og alt...Likevel kommer jeg ikke i gang med DC, har brukt der før uten problemer, men nå er det stopp.

 

Problemet er at jeg ikke får lastet ned noe hublist, har prøvet meg frem med forskjellige og ikke noe funker! Virker liksom som om programmet ikke har kontakt med internett...

 

Tips?

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd i flere timer å bli activ i dc, men uten hell. Jeg har den nyeste versonen av dc++. Jeg har en 3Com router/modem. http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d7205&plid=7205

Jeg har satt opp statisk ip. Satt inn de riktige adressene i dc++. Har åpnet port 1412 i router'n. Prøvd å slå av brannmur i windows, brannmur i router'n, men får det ikke til. Jeg er forresten tilkoblet trådløst... Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg har instalert DC++ på nytt, men problemet er at eg får opp sånn ikoner på skrivebordet. Hvis jeg sletter dem, må jeg gjøre alt på nytt i settings, jeg kan ikke flytte dem eller slette dem, siden det går ut over DC++.

Navna er sånn:

Queue.xml

DCPlusPlus.xml

ADLSearch.xml

FileLists

Logs

 

noen som vet hva jeg kan gjøre? har hatt DC++ i over 2år nå, men plutselig skjer dette.

Lenke til kommentar

Det er vel fordi du har lagt selve programmet på skrivebordet. Programmet genererer disse filene automatisk. DC++ installeres ikke, det er bare en kjørbar fil. Lag en mappe til det, legg den hvor du vil og lag en snarvei du legger på skrivebordet. Da skal du slippe å få disse filene på skrivebordet.

 

Best av alt, du trenger aldri å reinstallere det, bare lag en ny snarvei når du reinstallerer Windows.

Lenke til kommentar

Dette spørsmålet er sikkert besvart før, men når eg ikkje kan søke etter ord på mindre enn 4 bokstavar er det ikkje lett å finne noko.

 

Korleis oppretter eg min eigen hub? Er det forskjell på StrongDC og DC++?

 

Målet er å lage ein privat hub til å sende filer til venner og kjente utan å være på ein stor hub.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...