Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit:

Har du prøvd mange forskjellige huber?

Har du den nyeste oppdaterte hubadressen?

Har du den nyeste versjonen av dc++?

-Ja jeg har prøvd grisemange. Får "connection timeout" på alle sammen.

-Veit ikke om jeg har den nyeste hubadressen. Hvordan finner jeg ut det, og evt. hvor finner jeg den nyeste?

-Har ikke den nyeste nå,men har prøvd megge versjoner, og det er like håpløst med begge to....

Lenke til kommentar

Når jeg lukker dc++ blir programmet ofte kjørende i bakgrunnen hvor folk fortsatt kan laste ned fra meg. Jeg må da gå til Windows oppgavebehandling og avslutte dc++ prosessen. Dette er imidlertid ganske tungvindt, så jeg lurte på om det finnes noen måte å få programmet til å avslutte helt uten å måtte gjøre dette?

Lenke til kommentar
får å ikke få det i bakgrunnen, trykk annen musetast på tray-ikonet på startlinjen og velg exit/lukk

Det fungerte heller dårlig hos meg. Programmet ligger fortsatt å lurker i oppgavebehandlingen selv når jeg lukker programmet slik du beskriver. :/

Lenke til kommentar

Hver bruker på en hub har et begrenset antall slots. Når alle disse er i bruk vil du få beskjeden "No slots available" om du prøver å laste ned fra en bruker uten ledige slots. Du kan da enten stå i kø å vente på at en slot blir ledig, eller huke av for "Only users with free slots" under "Serach Options" når du skal søke etter filer. Du vil da bare få treff fra brukere som har ledige slots.

Endret av miCro
Lenke til kommentar
får å ikke få det i bakgrunnen, trykk annen musetast på tray-ikonet på startlinjen og velg exit/lukk

Det fungerte heller dårlig hos meg. Programmet ligger fortsatt å lurker i oppgavebehandlingen selv når jeg lukker programmet slik du beskriver. :/

Jeg har funnet en løsning på problemet. Jeg bruker et program som heter RBtray for å få blant annet Thunderbird og dc++ til å kjøre i tray. Når jeg høyereklikker på f. eks. dc++ når det ligger i tray, får jeg opp et alternativ som heter "Kill window" for å lukke programmet. Når jeg avslutter programmet på denne måten ligger merkelig nok ikke dc++ i Windows Oppgavebehandling lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...