OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg driver å fantaserer om en fil-server i tre. Jeg har veldig lyst til å bygge denne, men da må jeg nok få hjelp av familie og venner fordi jeg er ikke særlig flink til sånt! Men jeg legger iallefall ut noen bildet av hva jeg har tegnet hittil. Jeg er langt ifra ferdig med tegninene, men det går litt sent da jeg har masse annet å gjøre også Nøyer meg med 3 120mm vifter forran, ble liten plass med 4 Bakenden Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 De hvite prikkene på den svarte plata skal forestille brytere/knapper :!: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Denne så fin ut! har skils i sketchUp du! EDIT: burde ikke denne heller være under worklogs? Endret 27. januar 2005 av sigen Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Denne så fin ut! har skils i sketchUp du! EDIT: burde ikke denne heller være under worklogs? han har jo ikke begynnt arbeidet enda, og fått lagt arbeidsbilder. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har ikke brukt sketchup men 3D studio max Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Jeg legger ut et bilde av den første skissa mi også så kansje folk skjønner litt bedre hva planen er! Planene er endel forandret da, og dimensjonene og sånn stemmer utrolig dårlig på den skissa Endret 27. januar 2005 av tonna Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Åssen lager jeg bilder man kan trykke på? ble veldig stort. Thumbnails heter det vel.... Endret 27. januar 2005 av tonna Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du lager thumbnail ved å skrive: (url=link_til_stort_bilde)(img)link_til_thumbnail(/img)(/url) Bare bytt ut ( og ) med [ og ] Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Wee. Jeg fikk det til Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ideeen din er genial Håper du for gjennomført dette Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Utrolig bra skisser. Ta deg god tid så det blir skikkelig gjort Ser bra ut Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ideeen din er genial Håper du for gjennomført dette samme her Stå på Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Takk for all den positive tilbakemeldingen. Jeg håper også jeg får gjennomført dette! Jeg har endel familie som er veldig flink med sånt, så det er stor sjansje for at jeg får det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå