epifant Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg hadde nemlig tenkt å kjøpe et par av de nye Papst-viftene (9db), men jeg har ikke lyst til å betale det samme i porto som det koster for ei vifte Så om det er noen som skal handle endel og kunne tenke seg å ha en eller to 80mm vifter med som freeriders hadde det vært helt supert! Ta kontakt på pm eller mail: tuffanega(a)hotmail.com Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 9db? De flytter jo ikke noe luft i det hele tatt, eller? Jeg hadde endel 12db-vifter, det var jo null forskjell med dem på/av... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Denne hører ikke hjemme i Hjelp til kjøp/salg av PC, flytter den til luftkjøling. Hva med å stikke innom Digital Impuls i Trondheim og kjøpe et par 12 dB heller? Hvis du bestemmer deg for å bestille kan du også titte på SilenX-vifter fra www.vendur.no eller www.coolnsilent.no, de flytter brukbart med luft pr dB. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Eller gå en tur på Datakjeden i Fjordgata og høre om de har noen på lager. De har Microplexvarer rett som det er. -KJ Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 digitalimpuls har de fleste microplex produkter til samme pris. www.digitalimpuls.no Har egen butikk i trondheim. Jeg ville gått for en 12 db vifte. 9 db flytter nada. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Takk for hjelp og svar Tar meg en tur innom Digital Impuls og kikker litt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå