slope Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har fått en advarsel, hva er det for noe? Har jeg gjort noe feil? Fint om noen kan svare meg så jeg slipper å bli utestengt. Dersom jeg har gjort noe feil, er det fordi jeg er ny her. Evt. feil er ikke gjort med overlegg. Fint med feedback slik at jeg kan unngå å gjøre andre brukere sinte. Sry Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 bør du ikke ta opp dette med admin som gav deg advarselen? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei og velkommen til HW.no! Les retningslinjene og netiketten som du finner til venstre i skjermen. Der finner du info om ting som kan forårsake advarsler og hva du evt. gjør hvis du har fått en og er uenig. Hvor mange % har du fått på grafen din? Husk at den alltid vises, selv ved 0%. Ellers er det greit å poste i rett kategori. Dette har ikke noe i Linux/Unix å gjøre. -KJ Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du har ikke fått noen advarsel, så du kan slappe helt av. Forklaring av advarsel-grafen. Forøvrig er dette helt feil kategori, slike spørsmål passer best i en mail eller melding til en moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg