Delvis Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En amerikansk bekjent av meg ønsker at jeg skal ta med kildevann fra Voss til henne når vi snart skal over dit. ..I ..also like the water from Voss a lot. I know they bottle it now,maybe you can bring me some of that... Kan det være dette omtalt her hun mener..? Har ikke anelse Er det noen som vet hvor man eventuelt kan få kjøpt dette? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det er nok det ja, sånne fancy flasker som koster skjorta. Jeg smakte på det vannet for ikke så lenge siden, det smakte... *trommevirvel*... vann. Jeg tok et kjapt søk, og det er visst ikke bare bare å få tak i det, det ser ut som det kun selges et sted i Skandinavia: Nærmere 100 prosent går til eksport, og i Skandinavia er det bare restaurant Oro som serverer Voss. http://www.aperitif.no/index.db2?id=41079 Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 NSB serverer Voss kildevann. Eks. i spisevogna på nattoget o.l., men da i særdeles kjedelige 0.2 eller 0.25l pappbeger (melkekartong) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 vask en 1.5 liter flaske, fest ett tau i den og kast den ut i elven som renner gjennom vangen(vangselva?) så har han vann fra voss nesten helt gratis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 vask en 1.5 liter flaske, fest ett tau i den og kast den ut i elven som renner gjennom vangen(vangselva?) så har han vann fra voss nesten helt gratis tja.. blir det egentlig det samme da? Tror jeg får forklare henne at dette blir litt vanskelig. Gidder ikke kjøre helt til Voss for å skaffe vannet nå heller hvis det er nøvendig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 trodde du bodde i voss jeg... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg tok et kjapt søk, og det er visst ikke bare bare å få tak i det, det ser ut som det kun selges et sted i Skandinavia: Nærmere 100 prosent går til eksport, og i Skandinavia er det bare restaurant Oro som serverer Voss. http://www.aperitif.no/index.db2?id=41079 På jobben har vi vossvann i watercooleren, trodde jeg. Det står Voss på den store dunken. Jeg har alltid trodd jeg har drukket dyrt kjendisvann på jobb, men det er altså bare en "billig" ripoff? Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 trodde du bodde i voss jeg... Når skal folk skjønne det!?! På Voss, PÅ!!! Argh! Veit, OT Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 vask en 1.5 liter flaske, fest ett tau i den og kast den ut i elven som renner gjennom vangen(vangselva?) så har han vann fra voss nesten helt gratis Vannet på Voss smaker fortreffelig! Raundalselva og strandaelva renner ut i vangsen. Som etter ei lita mil blir til Vosso. Denne surkler videre til Evangervatnet, som får selskap av Teigdalselva. nye fem km med vann blir det Vosso igjen, før den renner ut i brakkvannsfjorden Bolstadfjorden. Måtte bare brife med lokale geografikunnskaper Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 men så bor jeg 8 timer med bil unna voss også da... tror(og håper) at du bor i nærheten av voss ett sted... har forresten aldri smakt på vannet der, kanskje jeg burde gjøre det neste gang jeg er der... Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Bor på Voss ja Helt grei plass, litt for mange klogger og rånere her(Les; Hva er den spaken på venstre side av rattet)! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har fått voss-vann på flere restauranter i US, smaker veldig godt og man kan bli patriot av mindre. Er helt sikkert det han tenker på.. Men tror jeg har sett det i Norge også, hmm. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Voss vannet tappes ikke i/på Voss. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Søsteren min har to sånne flasker. De fikk hun av en (rik) italiensk venninne. Hun har lovet meg at jeg skal få lov til å smake på det. Det ser jo umåtelig godt ut, selv om det sikkert smaker som helt "vanlig" vann. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Alt dere vil vite om Voss får dere vite av Kenny000 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) He he Voss water $ 30 for 800 ml vann edit: kikket på de videoene der..nå begynner jeg faktisk å bli litt irritert. Hvorfor pokker skal ikke vi ha tilgang på vann fra vårt eget land..? Finner ikke fram til firmaet heller, tenkte skulle kontakte dem og høre hvordan man kan få fatt i noe av dette vannet Endret 29. januar 2005 av groenn Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det skal være disse som er produsenten. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) 30$ for 800ml? Nei takk, klarer meg helt fint uten perverst overpriset vann jeg. Endret 29. januar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har en flaske. Jeg og fatter'n fant en kasse med Voss-vann utgått på dato (det er VANN ffs!!!) i en kontainer på Frogner i høst. Gjett hva? Det smakte vann! Latterlig at folk bruker penger på slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå