stigos3000 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Lastet ned motherboard monitor, når jeg startet opp programmet ble jeg spurt om core voltage0 og core voltage1, vet at core voltagen på denne prosessoren er 1,5 og jeg satte det på begge. Programmet sier at cpu tempen er 19 grader. Er ganske sikker på at dette ikke stemmer, da jeg ikke har noen ekstra vifter/kjølere innstalert enda, bortsett fra det som fulgte med. noen forklaring, noe jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Setter den bare på default så går alt greit. Jeg har den ikke på default siden jeg har klokket men når jeg kjørte uklokket stod den bare på default, ingen sak. Det med tempen er nok en feil fra hovedkortet sin side. Har du Abit? For de har hatt store problemer før ved måling av temperatur. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 De har vel stoppet å oppdatere MBM, så det er vel ikke helt kompatibelt med nyere HK Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Har MSI. Trur nok det C4astor sier er sant, det virket litt gammeldags og jeg trur ikke det støttt win xp en gang. Noen som har forslag til noen andre bra cputemp programmer ? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Speedfan er utvilsomt det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå