Gå til innhold

Ny kanal på Dalnet! (IRC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehm, hvorfor kan dere ikke heller bare joine hardware.no på ef.net? no offence, men det er meningsløst å starte en kanal som så og si skal bli STOOOR - det blir bare crap, bedre å heller joine hardware.no på ef.net og gjøre den ennå bedre, dessuten er det en god kanal hvor man kan spørre om hjelp hvis man trenger. Like greit å lege til på ef.net enn å starte en ny (og antageligvis utrolig dårlig) kanal på dal.net.

Lenke til kommentar

Nei **** til lamekanal! den kom opp i topicen på min kanal... uten min tilatelse!!!

DET er ekte lame det, også tilogmed reklamere for det på forumet da... FY. Neste gang jeg ser noe lignende fra denne kanalen, snakker jeg med coronel (IRCoperator)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-16 16:23, bidz skrev:

er ikke dette typisk (spam spam spam), du er illefall på det irc nettverket du hører hjemme på.

enig... dalnet er en del lame... men det er dritartig å kødde emd lamerene da :grin: (og seff være litt lamer selv)

Takeover er kewlt, selv om EFnet er bedre til takeover :grin: :grin:

Lenke til kommentar

SirAnderz :

Stort sett det eneste som skjer på #hw.no@undernet er en masse public away beskjeder, så hver gang jeg klikker frem kanalen i håp om at noen har sagt noe er det som regel en som har stor trang til å fortelle resten at han skal på do, spise e.t.c. kunne blitt en seriøs kanal hvis den hadde litt mere seriøse OPeratører. Jeg var fast på denne kanalen frem til jeg fant ut at det var en #hardware.no på efnet. Denne kanalen har 20-25 ganger så mange "deltakere" til vanlig og OP'ene har laget fornuftige regler. Å lage en ny kanal på dalnet skjønner jeg ikke vitsen med. Med mIRC 6.0 kan du jo joine flere nett på en gang uten at du trenger å ha flere mIRC'er oppe så da er det jo ikke noe problem.

Men så lurer jeg på noe angående mIRC, til vanlig "vanker" jeg på Undernet og har mine faste kanaler her, men ettersom jeg helst vil være på efnet i tillegg med de kanaler som det innebærer så lurer jeg på åssen jeg kan autojoine disse kanalene på hvert sitt nett ved oppstart av mIRC?

Lenke til kommentar

Jeg blir litt irritert over denne saken.

Jeg er tidligere IRC OP og blir provosert av reklame av en slik kanal.

Grunnen til at denne kanalen blir startet er fordi "founder" var så heldig å få registrert den. Vel, jeg har fulgt med denne siden denne posten kom ut, og det har vært brukere der i en time, ellers er det tomt men chanserv sørger for at topicen fortsatt er der.

Et tips: Lag en kanal, skaff folk, få de til å være der, og så inviter folk.

Forresten, mine undersøkelser viser at founder på kanalen sitter med modem (*.dialup.online.no). Du kan ikke ha visjoner om å lage en stor kanal med modem.

Lykke til videre. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-16 21:08, fondus skrev:

enig... dalnet er en del lame... men det er dritartig å kødde emd lamerene da
:grin:
(og seff være litt lamer selv)

Takeover er kewlt, selv om EFnet er bedre til takeover

Uhm.. takeover på efnet er poengløst, og har vært det i rimelig lang tid. Dette grunnet CHANFIX (tidligere kalt JUPES), les på www.efnet.org ang. dette. Dog, en kan ta en kanal, men de originale brukerne får den tilbake iløpet av meget kort tid. Takeovers skjer for det meste kun for og vise at "hey, botpack'en din var ikke så sikker som du trudde, gutten min". Altså, poengtere svakheter med botpacks/shell/etc. Men ingen "takeover kiddys" får beholde kanalene whatsoever.

bidz @ efnet/openprojects

www.bidz.org

PGP key

Gentoo Generation!

[ Denne Melding var redigert av: bidz på 2002-06-18 15:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...