Freddie_K Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) hvor dan kan man finne ut om man har winchester elr newcastle versionen av 3500+ socket 939 når den ikke er montert i en pc?? *Emnefelt redigert til noe som beskriver det du spør etter i tråden. Husk å lage et beskrivende emnefelt i henhold til retningslinjene neste gang. Rikky* Endret 26. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tror du finner ...BIBOX påtrykt prosessoren om den er Winchester (90 nm) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Visuelt: winchester =ADAXXXXDIK4BI newcastle = ADAXXXXDEP4AW Med sw: Bruk cpu-z siste versjon fra www.cpuid.com winchester :cpuid= F 1F 0 , revision =D0 , 90nm newcastle :cpuid= F F 0 , revision =CG ,130nm Endret 27. januar 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Var det ikke når CPU'en ikke stod i maskina han lurte på? I så fall vet jeg ikke om det er mulig å se produktnummer på selve heatspread'eren. Har du pakken, bør det drimot være mulig Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg glemte å sjekke det før jeg monterte cpu men på plastlokket til embalasjen står det A717000142.kan det si noe om hva det er? Jeg har god luftavkjøling i kabinettet og og boxedvifta,den høyeste temraturen jeg har hatt prosessoren i hittil er 47C med litt overklokking,i skrivende stund ligger den på 38C,det kan vel kanskje også si litt,hvilken temp ligger Newcastle normalt på? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 forskjellig fra cpu til cpu, kjølingen har veldig mye å si... du kan finne ut av det ved å bruke programmene som folk anbefaler her... CPU-Z er meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå