Gå til innhold

Windows XP 64bit RC1 tilgjengelig - Nå også RC2


TCi

Anbefalte innlegg

Hmm, dette var kjipe saker :nei:

 

Nå har jeg innstallert x64, men jeg greier på død og liv ikke å finne verken chipset eller nettverksdriverene.

 

Skikkelig kjipt dette da, da en pc uten nett er ubrukelig.

 

Hvis noen vil hjelpe meg har jeg et Abit KV8-Max 3 med et 3com Onboard LAN kort.

 

Har vært på www.viaarena.com, men det jeg fant der var kun RAID-verktøy.

 

Mvh Stikk

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det funka ikke, og det var heller ingen drivere og finne hos Creative, synes dette er for dårlig av Microsoft. Er utrolig skuffa nå, får vel bare bruke gamle trofaste 32biten igjen da, foramtering here i come..

her kan du laste ned 64bit drivere til lydkortet ditt: http://drivers.softpedia.com/get/SOUND-CAR...ta-64-Bit.shtml

takker så utrolig mye du, nå funker nesten alt er knirkefritt :) Hva skulle jeg ha gjort uten folk som deg hehe

Lenke til kommentar
Hmm, dette var kjipe saker :nei:

 

Nå har jeg innstallert x64, men jeg greier på død og liv ikke å finne verken chipset eller nettverksdriverene.

 

Skikkelig kjipt dette da, da en pc uten nett er ubrukelig.

 

Hvis noen vil hjelpe meg har jeg et Abit KV8-Max 3 med et 3com Onboard LAN kort.

 

Har vært på www.viaarena.com, men det jeg fant der var kun RAID-verktøy.

 

Mvh Stikk

har du innebygd nettverkskort på pc`en din? I såfall.. bruk den..

Lenke til kommentar
Har inst. XP-64 bit og jeg er svært skuffet :no: Nesten ingen programmer virker! Antivirus program (Trend Pc-cillin) virker ikke! Tusen takk Microsoft for et fantastisk produkt!! :thumbdown:

Snakk om utakknemlig sjel... Det er en Release Canditate og ikke et fullferdig produkt. Hva forventet du deg? Kommer garantert oppdateringer fra produsentene til programmene, det er ikke MS sin oppgave å gjøre det :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...