The Stig Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hmm, dette var kjipe saker Nå har jeg innstallert x64, men jeg greier på død og liv ikke å finne verken chipset eller nettverksdriverene. Skikkelig kjipt dette da, da en pc uten nett er ubrukelig. Hvis noen vil hjelpe meg har jeg et Abit KV8-Max 3 med et 3com Onboard LAN kort. Har vært på www.viaarena.com, men det jeg fant der var kun RAID-verktøy. Mvh Stikk Endret 30. januar 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 det funka ikke, og det var heller ingen drivere og finne hos Creative, synes dette er for dårlig av Microsoft. Er utrolig skuffa nå, får vel bare bruke gamle trofaste 32biten igjen da, foramtering here i come.. her kan du laste ned 64bit drivere til lydkortet ditt: http://drivers.softpedia.com/get/SOUND-CAR...ta-64-Bit.shtml takker så utrolig mye du, nå funker nesten alt er knirkefritt Hva skulle jeg ha gjort uten folk som deg hehe Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 og reyerd tro meg kjære deg, det har jeg gjort! Men det funka ikke som sakt for meste av den støttet ikke 64bit. Men nå takke være litt hjelp funker det meste Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hmm, dette var kjipe saker Nå har jeg innstallert x64, men jeg greier på død og liv ikke å finne verken chipset eller nettverksdriverene. Skikkelig kjipt dette da, da en pc uten nett er ubrukelig. Hvis noen vil hjelpe meg har jeg et Abit KV8-Max 3 med et 3com Onboard LAN kort. Har vært på www.viaarena.com, men det jeg fant der var kun RAID-verktøy. Mvh Stikk har du innebygd nettverkskort på pc`en din? I såfall.. bruk den.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jo, det er akkurat det jeg har. Men jeg trenger som sagt drivere til det, fordi vanlige XP drivere ikke godtas av x64. HELP! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=2 XP x64 driverne. Er nettverk, lyd, chipset og alt det der i en. Er Hyperion driverne for x64 bare. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=2 XP x64 driverne. Er nettverk, lyd, chipset og alt det der i en. Er Hyperion driverne for x64 bare. Og gjelder for bare de med VIA Chipset på hovedkortet (mulig det gjelder alle AMD64 hovedkort). Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 noen bruker nforce chipsett og driverene der er på nvidia.com Lenke til kommentar
barvini Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg får denne feilmeldingen når jeg prøver å laste ned xp 64: Microsoft VBScript compilation error '800a03e9' Out of memory /winxp64/handoff.asp, line 0 Noen som vet hva det betyr.? Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har inst. XP-64 bit og jeg er svært skuffet Nesten ingen programmer virker! Antivirus program (Trend Pc-cillin) virker ikke! Tusen takk Microsoft for et fantastisk produkt!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Har inst. XP-64 bit og jeg er svært skuffet Nesten ingen programmer virker! Antivirus program (Trend Pc-cillin) virker ikke! Tusen takk Microsoft for et fantastisk produkt!! Snakk om utakknemlig sjel... Det er en Release Canditate og ikke et fullferdig produkt. Hva forventet du deg? Kommer garantert oppdateringer fra produsentene til programmene, det er ikke MS sin oppgave å gjøre det Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 har allerede beta versjonen (build 3790), så jeg gidder ikke formatere og legge inn det der med det første... Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 gosh nå fikk jeg lyst på en 64 bit cpu hehe jaja får nok vente til våren jeg da... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Windows XP 64bit RC2 er tilgjengelig hos MS. De nøklene for RC1 skal etter det jeg har fått med meg fungere. Direktelink: http://download.microsoft.com/download/f/3..._x64fre_pro.iso PS: Den har vært tilgjengelig for betatestere en stund. Nå er den blitt tilgjengelig for offentligheten også. Endret 16. februar 2005 av TCi Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noe nytt med tanke på kombabilitet, stabilitet osv? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Trenger man en cd-key for å legge inn disse versjonene, eller har de fjernet den delen av installasjonen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Trenger man en cd-key for å legge inn disse versjonene, eller har de fjernet den delen av installasjonen? RC1 cd-key'en skal fungere... følg linken i første post for RC1. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Om noen har prøvd det, kom med tilbakemeldinger Skulle gjort det selv men har ikke linje til å laste ned akkurat nå Lenke til kommentar
barvini Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Windows XP 64bit RC2 er tilgjengelig hos MS. De nøklene for RC1 skal etter det jeg har fått med meg fungere. Direktelink: http://download.microsoft.com/download/f/3..._x64fre_pro.iso PS: Den har vært tilgjengelig for betatestere en stund. Nå er den blitt tilgjengelig for offentligheten også. Takk, denne skal prøves Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hmm..irriterende! Fikk allt til å fungere i 64bits versjonen, untatt at det ikke eksisterer drivere til mitt tråløse jensen nettverkskort ble irritert da jeg oppdaget at det ikke finnes..det er ikke mulig å lage drivere eller tilpasse 32bits drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå