Dr3as Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 har selv lagt det inn nå, lagde en egen partisjon for testing av winxp64. ER nå inne med 32 for å laste ned drivere til skjermkort og hk(nettverskort osv). Husk at du må ha 64bits drivere for å få ting til å fungere. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 eeeeeh, ja det er jo nok så logisk det da. det var jo nettopp BanAnus holdt på å skulle finne til sitt lydkort men fant ikke. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Det er ikke MS sin plikt å lage 64bit drivere til alle produsenter. De kommer etterhvert. De forskjellige produsentene vil helt sikkert komme med drivere når RTM versjonen er ferdig i slutten av april. Lenke til kommentar
THEengine Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 asså er jo produsentene som må lage driverne.. ms sin oppgave å legge dem inn ja. Lenke til kommentar
THEengine Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 noen som har prøvd ut noen spill på 64 bit? hl/steam foreksempel Lenke til kommentar
Løve Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har testa ut 64 -bits nå og det funker helt fint. Den regner litt kjappere virker det som, men GUI'et er litt småbugga og tregt. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ser ut som den er litt kjappere ja, AC 97 driver fikk eg fra realtek, den er ok. Men deamon tools virker ikke!! Noen som har noen andre forslag til virtuel cd\dvd rom? Lenke til kommentar
Siraricus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Med "kjappere" hva mener dere da? Windows funksjonene raskere? Dvs. når du for eksempel går ut av et spill du har spillt lenge, og det vil da skje med en gang? Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 regner med at det er bootetiden de mener. og at ting skjer litt fortere også. men egentlig så kommer vel dette an på hvor kraftig prosessor du har også. en maskin med AMD 64 bits 3500+ vil nok ikke sinke noe mye uannsett. men som sagt de mener nok responstiden og bootetiden at den er kjapp. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 regner med at det er bootetiden de mener. og at ting skjer litt fortere også. men egentlig så kommer vel dette an på hvor kraftig prosessor du har også. en maskin med AMD 64 bits 3500+ vil nok ikke sinke noe mye uannsett. men som sagt de mener nok responstiden og bootetiden at den er kjapp. Den burde kjøre applikasjoner noe kjappere enn en 32bit prosessor også. Regner med at det vil komme en rekke tester rundt lanseringen i slutten av april, om ikke tidligere. Men fram til rene 64bit applikasjoner kommer, så vil vi ikke se full utbytte av 64bit OS og CPU. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 iexplorer 64bit viser virkelig at det hjelper på ytelsen, synes denne er veldig rask. Men lurer på om noen har eller vet om en liste der det står om hvilke programmer som finnes i egen 64bit versjon. Dette hadde vært veldig fint, kunne testa litt og sånn. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Men lurer på om noen har eller vet om en liste der det står om hvilke programmer som finnes i egen 64bit versjon Dette hadde vært riktig genialt! Med kjappere mener iallefall jeg åpning av mapper, gå tilbake i min datamaskin, enkle ting som dette. Eller så skal vell egentlig 32bits aplikasjoner gå litt tregere i Win64 p.g.a WoW32 (??) som må gjøre om fra 32bit til 64. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 merker ikke no særlig at 32bit applikasjoner går saktere. litt ytelses tap får man grunnet beta drivere her og der osv. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) http://www.planetamd64.com/dload.php?actio...egory&cat_id=13 fant faktisk en liste her. Står noe iallefall. Men tror du må registere deg for å se. File Disk 64 - virtual disk and CDRom driver for Windows XP/2003 64 bits FileDisk : a 64 bits version of virtual CDRom drivers FileDisk det der hadde vist en del lett etter.. Endret 29. januar 2005 av Dr3as Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) det funka ikke, og det var heller ingen drivere og finne hos Creative, synes dette er for dårlig av Microsoft. Er utrolig skuffa nå, får vel bare bruke gamle trofaste 32biten igjen da, foramtering here i come.. her kan du laste ned 64bit drivere til lydkortet ditt: http://drivers.softpedia.com/get/SOUND-CAR...ta-64-Bit.shtml Endret 29. januar 2005 av X_plode Lenke til kommentar
Siraricus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Høres bra ut det En ting lurer jeg på er; da jeg lastet versjonen før denne her, brukte jeg WinISO for å åpne den også ekstraktere til maskinen og dermed brenne ut på CD. Det eneste problemet var at da jeg var ferdig med alt, og prøvde å boote fra CDen, gikk det ikke (selv om det stod "Boot CD" i WinISO), det ville bare stå: Boot from CD: (det stod ikke for eks. Press a key to boot from CD...) også går han direkte inn på Windows. Jeg prøvde masse alternativer, men uten hjelp. Jeg brente så en annen kopi, og det samme skjedde. Jeg har nå lastet ned denne versjonen, men er redd det samme skjer og da mister jeg tomme CDer. Hvordan gjorde dere det med denne versjonen? Endret 29. januar 2005 av Siraricus Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 bruk nero og velg burn image. da ekstracter du ingen ting, bare velger iso filen og trykk burn. cd'n blir da fullt bootbar Lenke til kommentar
Siraricus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg gjorde som du sa, og denne gangen klarte han å lese CDen gjennom bootingen, men da fikk jeg følgende melding: Boot from CD: 1.FD 1.44MB System Type-(0F) Starting Caldera DR-DOS... EMM386 3.27 Copyright © 1992, 1998 Caldera, Inc. All rights reserved. EMM386: Warning: Address line A20 already enabled. Så hang han seg opp (tror jeg), jeg kunne ikke gjøre noen ting, enn å restarte manuellt for å komme inn på Windows. Fikk du/dere det også? Takk igjen! Endret 29. januar 2005 av Siraricus Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Caldera DR-DOS faktisk.. og ikke ms sin egen. var utrolig merkelig. Hos meg fungerte dethelt fint i fra starten av. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Et lite tips til dem som plages med å ikke få pci tingtangen sin til å fungere er jo å installere drivere for chipsetn på hk! For eks. jeg har nforce3 å da må jeg jo instalere drivere for å få ting til å virke.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå