Gå til innhold

Windows XP 64bit RC1 tilgjengelig - Nå også RC2


TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

regner med at det er bootetiden de mener. og at ting skjer litt fortere også. men egentlig så kommer vel dette an på hvor kraftig prosessor du har også. en maskin med AMD 64 bits 3500+ vil nok ikke sinke noe mye uannsett. men som sagt de mener nok responstiden og bootetiden at den er kjapp.

Lenke til kommentar
regner med at det er bootetiden de mener. og at ting skjer litt fortere også. men egentlig så kommer vel dette an på hvor kraftig prosessor du har også. en maskin med AMD 64 bits 3500+ vil nok ikke sinke noe mye uannsett. men som sagt de mener nok responstiden og bootetiden at den er kjapp.

Den burde kjøre applikasjoner noe kjappere enn en 32bit prosessor også. Regner med at det vil komme en rekke tester rundt lanseringen i slutten av april, om ikke tidligere.

 

Men fram til rene 64bit applikasjoner kommer, så vil vi ikke se full utbytte av 64bit OS og CPU.

Lenke til kommentar
Men lurer på om noen har eller vet om en liste der det står om hvilke programmer som finnes i egen 64bit versjon

 

Dette hadde vært riktig genialt!

 

Med kjappere mener iallefall jeg åpning av mapper, gå tilbake i min datamaskin, enkle ting som dette. Eller så skal vell egentlig 32bits aplikasjoner gå litt tregere i Win64 p.g.a WoW32 (??) som må gjøre om fra 32bit til 64.

Lenke til kommentar

Høres bra ut det :thumbup:

 

En ting lurer jeg på er; da jeg lastet versjonen før denne her, brukte jeg WinISO for å åpne den også ekstraktere til maskinen og dermed brenne ut på CD. Det eneste problemet var at da jeg var ferdig med alt, og prøvde å boote fra CDen, gikk det ikke :( (selv om det stod "Boot CD" i WinISO), det ville bare stå: Boot from CD: (det stod ikke for eks. Press a key to boot from CD...) også går han direkte inn på Windows. Jeg prøvde masse alternativer, men uten hjelp. Jeg brente så en annen kopi, og det samme skjedde.

 

Jeg har nå lastet ned denne versjonen, men er redd det samme skjer og da mister jeg tomme CDer.

 

Hvordan gjorde dere det med denne versjonen?

Endret av Siraricus
Lenke til kommentar

Jeg gjorde som du sa, og denne gangen klarte han å lese CDen gjennom bootingen, men da fikk jeg følgende melding:

 

Boot from CD:

 

1.FD 1.44MB System Type-(0F)

Starting Caldera DR-DOS...

 

EMM386 3.27 Copyright © 1992, 1998 Caldera, Inc. All rights reserved.

EMM386: Warning: Address line A20 already enabled.

 

Så hang han seg opp (tror jeg), jeg kunne ikke gjøre noen ting, enn å restarte manuellt for å komme inn på Windows.

 

Fikk du/dere det også?

 

Takk igjen!

Endret av Siraricus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...