co2 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har laget et bilde\logo som egentlig består av 2 små bilder på hvit bakgrunn. Har tenkt å bruke dette i CS:S, men uten at det kommer opp med hvit bakgrunn, liksom bare selve bildene. Skjønner dere hva jeg mener? Vil "slette" ubrukte områder Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Dobbel klikk på bakgrunnslayer for å låse opp dette. Slå det av (øyet i layer boksen) om det er en bakgrunnsfarge Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Hva om jeg har tatt "flatten image" Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hva om jeg har tatt "flatten image" Da har du dritet på draget Flatten image holder man seg langt unna, iallefall aldri flatten en arbeidsfil! du må evt inn å bruke Color Range for å blokke ut bakgrunnsfarger, men vil neppe bli noe supert resultat (kommer helt an på grafikken) Endret 28. januar 2005 av kvikks Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 hahaha, da lærte vi noe idag Lenke til kommentar
TB9 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 bruk magic eraser. da blir det gjennomsiktig/transparent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå