Paddington Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 prøv med en gammel IDE disk du har liggende og slenge... Lenke til kommentar
espenta Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Kan det ha noe å si at det ligger noe på disken allerede? Dette er som sagt pcen til broren min, og han er langt unna og har ikke noen gamle disker liggende. Han kopierte ca 50gB tidligere. Bør kanskje prøve å formatere hvis han kommer inn på setup igjen... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 er boot satt slik...1.floppy 2.CD 3.S-ata.? er ikke enig med han som sier floppy-s.ata-cd...! og s,ata driverne lagt inn helt i begynnelsen når du får besjed om å trykke f6.? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 bør absolutt formatere...! har dere ikke gjort det da når win innstaleres....?? Lenke til kommentar
espenta Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Har prøvd med begge boot priorities. Vet ikke om han har fått no spørsmål om å trykke f6, men trur ikke han har installert sata drivere manuelt. Trengte ikke det på min pc (med samme hk og disk). Installere fra cden som følger med hk? Sorry hvis det blir dumme spørsmål her... Lenke til kommentar
espenta Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Formaterte en del av disken da jeg kopierte over en del. Installasjonsprogrammet finner tydligvis bare det partisjonerte området på disken, så han prøvde å installere på denne uten å formatere. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 ingen spørsmål er dumme...! eneste måte å finne ut av ting på er å spørre...... jeg er sikker på følgende...boot skal stå slik...1.FLOPPY 2.CD 3.S.ATA finn ut om du MÅ ha s.ata drivere manuelt...(trodde de fleste h.kort måtte ha det når du skal ha OS på den..som slave/ren data disk trengs det ikke...)..kansje kortet støtter s.ata uten drivere..SJEKK DET..! skal du ha OS på disken så starter du med win,plata og sletter partisjonen for deretter og opprette ny partisjon som formateres før win legges inn...har du andre disker i maskina så ta dem ut...ha kun s,ata disken i hvis det er den du legger windows på... Lenke til kommentar
espenta Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 ok! Skal få han til å prøve ting i kveld jeg. Mange gode tips her... Takker og bukker! Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 på mitt kort..(asus a7n8x deluxe..).. måtte jeg også sette en bootinnstilling på S.ATA-SCUSSI.! S.ATA skal da stå først...! Lenke til kommentar
espenta Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Hei Ville bare si at nå fungerer alt fint. Det siste som måtte til var rett og slett å fjerne alle tidligere partisjoner. Hvorfor plutselig installasjonsprogrammet startet er uvisst, men det fungerte etter vi prøvde win2k-cden. Tusen takk for mange gode tips. Genialt med forum! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 har akurat det samma problemet med min bærbare, noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå