Gå til innhold

EIZO FlexScan L350 15" TFT 1024x768 TCO99

chriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Eizo lager normalt svært bra skjermer. jeg har ikke prøvd denne skjermen her selv, men spesifikasjonene og merket viser at man får svært mye for pengene.

Hos Komplett koster denne skjermen 5 360,-, som er på den lavere delen av prisskalaen.

Det man skal passe på når man kjøper flatskjerm, er pixelpitch, bildevinkel og lysstyrke.

Denne Eizo skjermen har helt OK spesifikasjoner på alt dette.

Du kan også lese i tidligere utgaver av PC World/Magazine hvor de har testet denne skjermen.

Arcade

Lenke til kommentar

Quote:

chriz skrev (2001-11-16 13:17):

EIZO FlexScan L350 15" TFT 1024x768 TCO99 - noen som har denne, eller vet noe om den? bra/dårlig?

Sitter med denne foran meg akkurat nå. God skjerm. Stoler mer på Eizo enn jeg gjør på andre fabrikanter. I forhold til mange andre skjermer er alt innebygget i skjermen, og ikke i foten. Den har heller ikke ekstern strømforsyning slik mange andre har.

Behagelig skjerm. Har ikke noe sammenligningsgrunnlag i forhold til rimeligere 15" LCD'er, så skal ikke si så mye om det. Jeg valgte iallefall å legge i noen hundrelapper ekstra.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Er den gei i spill? Finer ingen tester som sier noe om det. Ser at Iiyama tft skjermene har reaksjonstid på 25ms som skal være bra til bevegelige bilder som de sier på hjemmesiden sin. Eneste negative med de skjermene er at de ikke har dvi inngang som hadde vært fint når jeg nå endelig skal ha meg kort med dette. Fint å ha i fremtiden også.

Lurer på å kjøpe meg L351 nemmlig, og så hadde det vært fint å ha en TFT skjerm som går ann å spille på også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...