Sindre Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei Har et lite problem med 3DMarks05, når jeg kjører den med default settings så klikker den i test 3 (den med dragen). Helt i starten av testen, akkurat samme sted hver gang. Hvis jeg setter ned oppløsningen til 800*600 så klikker den i (test 7?) første testen med natur bilder....? hva skal jeg gjøre? testoppsett: Skjermkort: XFX Geforce 600GT Prosessor: AMD Athlon XP 2000+ Hovedkort: ASUS A7N8X-X (bios- BIOS - Phoenix-Award Bios, 08/19/2003) Minne: 2* Twinmos PC2700 256MB, 1*Apacer PC3700 256MB Harddisk: 2*80GB WD IDE, 1 WD 250GB S-ATA, 1 Fuitsju 13,5GB IDE Strømforsyning: Channel Well 300W - Prøvd og disable fast write i bios. hva skal AGP sice greia i bios stå på? kan velge (64.128.256.512MB)? og NÅR jeg får det til hva burde jeg forvente i score?? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har du overklokka prosessoren? Den 3 testen tar mykje av cpu krafta og det er cpu'en den testar mest. Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Nei har ikke overklokket, men den bør vel ikke klikke helt? Prøvde og kjøre i 640*460*16bit... da klikka den igjen, på natur testen. Vet ikke helt hvorfor fordi jeg var oppe i 160 og ligger jevnt der helt til den klikker!! På defualt klikker den når jeg har 240 fps i 3 testen. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 kan tenke meg at du får svart skjerm, men pc'en fortsetter å fungere... ? ( altså, den skrur seg ikke av ? ) Hvis det er casen så: Enten for lav strømtilførsel til kortet. Naturetesten stresser GPU ekstremt mye! Eller for høy varme, så skjermkortet kutter ut automatisk Jeg har selv hatt dette problemet under ekstremklokking av mitt 6800LE. ( da kuttet den ut i naturetesten ) Problemet mitt da var for lite strøm til GPU, jeg løste selv dette med voltmodding. Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 kan tenke meg at du får svart skjerm, men pc'en fortsetter å fungere... ? ( altså, den skrur seg ikke av ? ) ja helt riktig, dette er problemet Jeg har selv hatt dette problemet under ekstremklokking av mitt 6800LE. ( da kuttet den ut i naturetesten ) Problemet mitt da var for lite strøm til GPU, jeg løste selv dette med voltmodding. Hva mener du med voltmodding, sette opp volten til graffikkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå