toretors Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Skulle fikse ikonet til harddiskene, gikk inn under mappealternativ > filtyper > og bladde fram til "Stasjon". Jeg trykket avansert og forandret ikonet, trykket ok og alt var fint. Men nei, nå når jeg åpner harddiskene fra Min datamaskin åpner dem seg i et nytt vindu i stedet for det samme. Tenker det er noe med "handligner" inne på filtyper å gjøre, men vet ikke hvordan jeg skal ordne opp igjen. Takker for svar, hvis noen har en løsning. Vennlig hilsen Tore Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 verktøy>mappealternativer Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Er ikke det som er problemet, mappene under "min datamaskin" åpner seg i samme vindu, det er kun harddiskene som åpner seg i et nytt et. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Gå til kontrollpanel -> mappealternativer, så klikker du på "åpne hver mappe i samme vindu" - da vil alle mapper åpne seg i samme vindu som forrige, harddisker som vanlige mapper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå