sull Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei jeg skal være med å lede matteseksjonen på yrkesmessen på skolen vår i morgen. Jeg har ansvaret for å vise folk matte på internett... Det jeg lurte på var om noen hadde noen bra sider der folk kan regne matte på videregående skole nivå? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 http://www.realfagskolen.no Det kan bli litt drygt i lengden, men det viser ihvertfall hvordan man ligger an i forhold til vanskelighetsgraden på videregående. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 På MathWorld.com finner du stort sett alt som har med matte å gjere, inkludert veldig mykje på unversitetsnivå. Kjekk side. Lenke til kommentar
sull Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 jeg tenkte mest på sider der jeg kunne sette elevene til å regne oppgaver, og deretter får svar. helst fra 10 klasse og opp til vk1 nivå..? noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har du prøvd å søke etter matematikk på google? Gjør det! Og se litt på de første sidene du får opp... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 jeg tenkte mest på sider der jeg kunne sette elevene til å regne oppgaver, og deretter får svar. helst fra 10 klasse og opp til vk1 nivå..? noen som kan hjelpe? Det er akkurat det realfagskolen.no handler om. Bare til å mekke en konto (gratis og det er ingen bindinger eller veldig personlige registreringer) og la "ungene" slippe til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå