Gå til innhold

Dune 2000

Anbefalte innlegg

Dune 2000 er faktisk et veldig bra spill !!!

Jeg har en dårlig crack som bare inneholder Selve spillet samt en rask skriftlig briefing, musikk...

Er det noen som har spillt orginalen ?

Er det filmer, (historie)?

Fortell...

Hvor kan jeg i så fall få kjøpt det mon tro ?

Er det noen som har peiling ?

Takker for alle svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det samme vil nesten jeg også spørre :smile:

At jeg har en gammel stygg crack fra 1998 og spør om hvor jeg kan få kjøpt det er jo ikke i mot reglelmanget.

Er det forresten noen som har orginalen og har spillet det ?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 12:29, El_PoLLa skrev:

spilte dune1 og dune2 før, de var kongebra. emperor battle for dune og dune2000 er samme spillet med bedre grafikk. altså bra for de som ikke har spilt dune1 og dune2 og er lei det allerede.

Er det ikke riktigere å si at Dune 2000 er Dune 2 i bedre grafikk, i stedet for at Emperor er Dune 2000 i bedre grafikk?

For Dune 2000 ga ikke voldsomme mengder nye til til spillet.

Emperor var en større "oppgradering" imo.

PS. Nå fikk jeg lyst til å legge inn Dune 2000 igjen! Det er et eller annet ved det spillet som gjør rent tiltrekkende.

Bare dumt at Dune 2000 latterliggjør mitt GF4400.. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-20 00:57, mbst skrev:

Er det ikke riktigere å si at Dune 2000 er Dune 2 i bedre grafikk, i stedet for at Emperor er Dune 2000 i bedre grafikk?

jo, det er vel det. jeg spilte litt emperor battle for dune, ett par nye units men det meste var det samme. dune2k og emperorr battle for dune er seff bedre enn dune 1 og 2, men de er langt ifra så gode som dune 1 og 2 var i sin tid. skulle ønske de kunne lage noe nytt til tidligere dune 1 og 2 fans, en 3'er for eksempel.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-18 12:29, El_PoLLa skrev:

spilte dune1 og dune2 før, de var kongebra. emperor battle for dune og dune2000 er samme spillet med bedre grafikk. altså bra for de som ikke har spilt dune1 og dune2 og er lei det allerede.

Dune1 heter Dune ....

Emperor og Dune 2000 er ikke samme spillet ...

Emperor har en 3D motor (ganske lik den som C&C Generals har)

Dune var heller ikke RTS ...

Lenke til kommentar

Det beste ER Dune II fra Westwood tror jeg har spilt det 100 ganger ble ALDRIG lei LOL men dune 2000 er BRA syntes jeg men Emperor: Battle For Dune er ikke bra syntes jeg for mye å holde styr på lite kontroll syntes jeg men jeg er jo litt sær ha ha! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...