Balle Klorin Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Holder på å registrere meg som PayPal bruker for å kjøpe noen små ting, men når jeg skal registrere visa kortet mitt så nekter de. Følgende melding kommer også: This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card. Har fått denne type melding på andre plasser hvor jeg skulle betale med visa kortet. Men jeg forstår ikke helt hvorfor noen plasser nekter å godta kortet, mens derimot hos play.com og amazon.com går det knirkefritt. Regner med å ta meg en tur i banken og jeg har en følelse av at de bare ser dumt på meg Så kanskje dere har noen tips til hva problemet med visa kortet mitt er ? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Visa er rimelig ustabilt idag, mitt virker ikke på kiwi heller. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Visa er rimelig ustabilt idag, mitt virker ikke på kiwi heller. På Kiwi i Norge betaler du heller ikke med Visa... Du benytter det som et norsk *trommevirvel* BANKKORT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå