toak Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei, holder for tiden på med en ny nettside som skal bli en informasjonsside om Mozilla Firefox. Innholdet er langt ifra ferdig, men designet er så og si ferdig. Vil gjerne har kritikk på designet, og tips til forbedringer http://itmagasinet.olephb.no/firefox/index.php (midlertidig adresse) NB: Koding er ikke min sterkeste side. Så lenge siden vises skikkelig er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvorfor ser alle firefox-relaterte sider helt like ut? (avrundet header med firefox-logo, ensfarget, plain bakgrunn. Samme font, faktisk.) www.spreadfirefox.com www.mozilla.org Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Som en som liker å ha ting på en plass, hva er forskjellen på den og www.firefox.no, som etter det jeg har skjønt er samarbeidspartner med Mozilla..? Lenke til kommentar
magh Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her har du nok funnet opp hjulet på nytt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 On-topic! Har allerde slettet innlegg som ikke har noe med tråden å gjøre. Lenke til kommentar
toak Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Har ikke funnet opp noe hjul på nytt. Denne Firefox siden skal inneholde alt som har med firefox å gjøre, bakgrunner, bilder, tips&triks osv. Nyhetssiden vil også bli oppdatert hyppig. Et norsk Firefox-forum har jeg også tenkt å få opp. Har firefox.no det kanskje? Lenke til kommentar
magh Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Denne Firefox siden skal inneholde alt som har med firefox å gjøre, bakgrunner, bilder, tips&triks osv. - Det finnes allerede mange slike sider. Denne Firefox siden skal inneholde alt som har med firefox å gjøre, bakgrunner, bilder, tips&triks osv. - Hvor mye kan man få ut av Firefox-logoen? Denne Firefox siden skal inneholde alt som har med firefox å gjøre, bakgrunner, bilder, tips&triks osv. - Av hva? Mulighet for brukere å laste opp en skjermdump av sin Firefox? "weeman52s, mandag 18. april 18:43: leser vg"? Denne Firefox siden skal inneholde alt som har med firefox å gjøre, bakgrunner, bilder, tips&triks osv. - Et søk i google på "firefox tips tricks" ga 465 000 treff. Et norsk Firefox-forum har jeg også tenkt å få opp. - Er det virkelig så mye å snakke om angående Firefox at det krever et helt forum? Jeg mener ikke å være hånlig, men noen ganger må man vurdere om det faktisk er levegrunnlag for den aktuelle idéen. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg ser ikke noe galt i å lage en side om Mozilla Firefox på norsk. Firefox.no oppdaters såpass sjeldent og er absolutt ikke en sånn communityside, så jeg vil gå så langt å si at en slik side som trådstarter her planlegger å lage faktisk ennå ikke finnes. Hvorfor ser alle Firefox-siden like ut?. Som Marvil så fint påpeker så lurer jeg også på det. Er det ikke mulig å prøve å lage noe som i hvert fall skiller seg litt mer ut? Design. Designet er generelt godt gjennomført selv om hovedmenyen trenger å fremheves litt. Selve innholdet er derimot ikke så godt formatert, det mangler overskrifter, dårlig formaterte lister ol. Ellers vil jeg også anbefale å ordne et ordentlig domene! Sånne domener som du nå bruker blir aldri besøkt mer enn en gang. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 moo.no er jo en fin adresse, det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvorfor ser alle Firefox-siden like ut?. Som Marvil så fint påpeker så lurer jeg også på det. Er det ikke mulig å prøve å lage noe som i hvert fall skiller seg litt mer ut? Tror ikke jeg har påpekt det, men det har sikkert jorgis gjort.. Lenke til kommentar
toak Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg ser ikke noe galt i å lage en side om Mozilla Firefox på norsk. Firefox.no oppdaters såpass sjeldent og er absolutt ikke en sånn communityside, så jeg vil gå så langt å si at en slik side som trådstarter her planlegger å lage faktisk ennå ikke finnes. Hvorfor ser alle Firefox-siden like ut?. Som Marvil så fint påpeker så lurer jeg også på det. Er det ikke mulig å prøve å lage noe som i hvert fall skiller seg litt mer ut? Design. Designet er generelt godt gjennomført selv om hovedmenyen trenger å fremheves litt. Selve innholdet er derimot ikke så godt formatert, det mangler overskrifter, dårlig formaterte lister ol. Ellers vil jeg også anbefale å ordne et ordentlig domene! Sånne domener som du nå bruker blir aldri besøkt mer enn en gang. Takk for støtten. Det at det mangler overskrifter, skyldes at siden ikke er ferdig. Jeg skal selvfølgelig ordne alle overskrifter når siden offesielt blir lagt ut. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 ville lagt den "take back the web på linje med menyen(nederst altså) nå(som det ikke er så mye på den) ser det noe dumt ut. siden er grei nok design messig, koden var ikke noe å skryte av. men så var det dette med hjulet da... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg synes grønnfargen var heselig. Jeg likte ikke den inner shadow effekten i headerns skrift. Forandre farge (bare den grønne, dette gjelder også for header) og header litt så blir den bedre. tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå