Gå til innhold

Venteliste på netshop og 1557-GLS?


Anbefalte innlegg

Sjekket litt mer ut. Og 1557GLS kommer inn imorgen. Men dette er den med 64mb minne. De som venter på 128mb minne versjonen må vente til neste uke.

Venter på 128 Mb versjonen selv jeg :( Da blir det vel avbestilling fra min side også..

Ikke. Pratet med Netshop i går. De fikk inn begge versjonene. Han sa at de sender dem ut senest til mandag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor gidder folk å kjøpe GL1557 nå som 1558 har kommet? Og hvorfor stå på venteliste hos netshop når det finnes andre som helt sikkert har de på lager... :!:

Det er ingen andre som har den noe mer på lager enn Netshop har. Problemet ligger hos Aopen som ikke får produsert nok av maskinene.

Tror du bør sjekke litt fakta før du uttaler deg om noe du tydeligvis ikke har peiling på.

Lenke til kommentar

Er igrunn usikker om de får sendt den ut senest til mandag, for ser at den ubekrefta datoen øker hele tida. Men nå har jeg sendt mail til dem enda en gang. Så får vi se hva jeg får som svar, poster her igjen når jeg får vite noe mer. Hvis jeg får det samme svaret som sist gang, så vet jeg ikke hva jeg skal tro mer.

 

Edit: litt skrivefeil :)

Endret av Indianern
Lenke til kommentar

Hvis det er noe de er raske på, så er det å svare på mail :) Bra netshop :)

Dette fikk jeg som svar:

 

Vi fikk inn første del av sendingen i dag (64MB-versjonen), og resten skulle komme inn sent i kveld såvidt jeg forsto. Vi får ikke meldt disse inn før mandag uansett da, men det spiller forsåvidt ingen rolle heller siden de ikke kan påbegynnes før mandag uansett.

Det er veldig mange på venteliste på disse modellene tilsammen, men vi vil gjøre vårt ytterste for at alle sendes fra oss på mandag men tør ikke garantere det 100% siden det er så himla mange. Men senere enn tirsdag skal det i hvertfall ikke kunne bli forutsatt at 128MB-versjonen faktisk kommer inn i dag og meldes inn mandag.

 

Men uansett så er straks ventiden over, beklager at dette har tatt litt ekstra tid !

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...