Morvind Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg har hørt at hvis lagging i et spill hver gang starter med at hardisken begynner og jobbe så kan dette være et tegn på det er noe feil med hardisken(hva som kan være feil vet jeg ikke). dette opplever jeg ofte samtidig som at pc-en bruker atskillig mye mer tid på og utføre diverse enkle oppgaver som og opne windows media player, opera/internet explorer og mapper en det den gjorde da jeg fikk pc-en(1 år siden). derfor tengte jeg på at det kansje kunne være noe feil med hardisken kan dette stemme? Jeg vet at det fins programmer for og teste hardisken men hva de heter vet jeg ikke så jeg lurer og på om noen her kan legge uten en link til et slikt program. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har du formatert pcen siden du fikk den? hvis ikke er det fullt mulig at problemet ligger der, en defragmentering er heller ikke dumt Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det er også ikke uvanlig at lite minne kombinert med treg disk gir hakking i spill ved page-operajsjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå