MacManus Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Skjønner ikke helt hva "all the fuzz is about" med X850.. Det er jo kun X850 XT PE som yter bedre enn X800XT PE, og det er bare marginalt bedre.. Fuzzet er at x850 serien støtter AMR; ATI's svar på SLI. Så vi som har x850 kort trenger bare kjøpe ett nytt, mens dere som har x800 må kjøpe 2 nye. Sikker på den støtter AMR? For AMR er jo ikke lansert enda. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Fortsatt to igjen. Hadde slått til om jeg ikke nettopp hadde punget ut med 24++ lapper for komplett ny maskin, skjerm mm Har X800XT og vil ha et annet Stiller meg i køen bak deg Er vel oppe i reelle kostnader på pcen med skjerm i fjor på 32 lapper+. Et nytt kort til 4 lapper eller mer fører nok til skillsmisse, og kua hjemme er jo knapt innkjørt, så henne vil jeg ikke bytte for et skjermkort i allefall! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Men nå er Overdrive en "lovlig" overklokking uten risko for garanti eller skade på kortet. Dette er en funksjon man får med X850XT PE. og pga core tweaks og dual-slot kjøle løsning når X850XT PE en del høyere klokke hastighet enn X800XT PE. Snakker du om Overdrive som er i Catalyst driverne, slik jeg har sammen mitt X800XT ? Om det er dét du snakker om så er Overdrive bare noe piss. Jeg trykket på den knappen, og det eneste den gjorde var å gå fra 500 til 506 på core. Litt av en overklokk må jeg si, tror nesten jeg tar av meg hatten X850XT PE har egen manuell overdrive, ikke sånn som det pisset vi har på våre X800XT! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 kua hjemme er jo knapt innkjørt, så henne vil jeg ikke bytte for et skjermkort i allefall! Hyggelig måte å snakke om konen sin Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 kua hjemme er jo knapt innkjørt, så henne vil jeg ikke bytte for et skjermkort i allefall! Hyggelig måte å snakke om konen sin Fikk en sønn for litt over 3 måneder siden. Slik at hun nå produserer melk som et middels stort meieri! ;-) Kaller henne vanligvis lille due, men det blir jo helt feil, siden fugler ikke gir melk. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Fikk en sønn for litt over 3 måneder siden. Slik at hun nå produserer melk som et middels stort meieri! ;-) Det forklarer litt mer, hehe Gratulerer med sønnen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Har bestil x850xt pe selv men betaler ikke 5k for et bulk kort. Hadde det vært retail hadde jeg kjøpt det Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Om den serien støtter AMR så tror jeg nok det blir noe slikt på meg. Men da skal litt mer vannkjøling innomhus først ... hørte jeg DangerDen Endret 27. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Nå var mpx tomme også Det er ikke lenge de har x850xt på lager :!: Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Skjønner ikke helt hva "all the fuzz is about" med X850.. Det er jo kun X850 XT PE som yter bedre enn X800XT PE, og det er bare marginalt bedre.. Fuzzet er at x850 serien støtter AMR; ATI's svar på SLI. Så vi som har x850 kort trenger bare kjøpe ett nytt, mens dere som har x800 må kjøpe 2 nye. Sikker på den støtter AMR? For AMR er jo ikke lansert enda. Ja, jeg sjekka flere web sider før jeg skrev det. Var ikke helt sikker selv, hadde bare hørt det i farten, så jeg måtte være helt sikker før jeg skrev det. Og selv om det ikke er lansert enda, har det nok vært på tegnebordet i måneder. Det er jo ikke akkurat "i morgen lanserer vi AMR siden nv har sli" Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Stiller meg i køen bak deg Er vel oppe i reelle kostnader på pcen med skjerm i fjor på 32 lapper+. Et nytt kort til 4 lapper eller mer fører nok til skillsmisse, og kua hjemme er jo knapt innkjørt, så henne vil jeg ikke bytte for et skjermkort i allefall! Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Et lite spørsmål ang. AMR, hvordan vil dette fungere? Noen som vet om dette vil være på samme måte som SLI, altså at de hovedkortene som nå støtter SLI vil støtte AMR i framtiden? Eller vil det bli sånn at man må ha nytt hk for å kunne utnytte dette? Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Et lite spørsmål ang. AMR, hvordan vil dette fungere? Noen som vet om dette vil være på samme måte som SLI, altså at de hovedkortene som nå støtter SLI vil støtte AMR i framtiden? Eller vil det bli sånn at man må ha nytt hk for å kunne utnytte dette? Du må nok kjøpe nytt hk, med enten VIA eller ATI chipset på. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Et lite spørsmål ang. AMR, hvordan vil dette fungere? Noen som vet om dette vil være på samme måte som SLI, altså at de hovedkortene som nå støtter SLI vil støtte AMR i framtiden? Eller vil det bli sånn at man må ha nytt hk for å kunne utnytte dette? Det er ikke annonser en gang... Ingen (som kan si noe iallefall) vet om det... Også bare et rykte at det kommer til å fungere med X850... Det er også et rykte om at det ikke kommer til å bli noen fysisk kobling mellom kortene slik nVidia har. Ergo de må bruke PCIe busen til kommunisajon og administrasjon mellom VPU'ene Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg kan ikke se hvordan det trenger å bli noe kommunikasjon mellom VPU'ene med AFR. Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Nå var mpx tomme også Det er ikke lenge de har x850xt på lager :!: Det er min skyld Gleder meg til å prøve dette kortet Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Det er min skyld Gleder meg til å prøve dette kortet Vi og Kom med bilder og tester av herligheten! Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Det er min skyld Gleder meg til å prøve dette kortet Vi og Kom med bilder og tester av herligheten! Har spilt litt med dette kortet ,men merket ikke noe forbedring fra mitt tidligere 6800gt i HL2 Mye støy av viften under start ,ellers er den svært stille kortet yter godt i 3d mark 05 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Uhu? Sende poilitiet på døra di eller? Eg veit kor pengane frå NOKAS ranet har kommet av. Skifte ut FRA 6800gt til x850xt pro pe whatever det heiter no... yikes... Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Uhu? Sende poilitiet på døra di eller?Eg veit kor pengane frå NOKAS ranet har kommet av. Skifte ut FRA 6800gt til x850xt pro pe whatever det heiter no... yikes... Ble ikke akkurat ruinert av denne oppdateringen da Angrer ikke et sekund Endret 4. februar 2005 av Daytona* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå