siemensboy Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hei! Jeg sitter nå med valget ennten denne , denne? eller denne?! Hvem av dem er best? Og hvem får jeg mest for pengene? Mvh Siemensboy.. Endret 26. januar 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ville nok tatt settet fra 3Com. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har jo omtrent nesten ikke peiling på nettverk.. Men ossen fungerer sånt usb nettverk eller hva jeg skal kalle det? Så det er et netverkkort som man plugger i usb? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har jo omtrent nesten ikke peiling på nettverk.. Men ossen fungerer sånt usb nettverk eller hva jeg skal kalle det? Så det er et netverkkort som man plugger i usb? jepp, du installere det og plugger det inn. kobler routeren sammen og så er du inne på trådløst nettverket.. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Det hørtes jo greit ut Men er routeren noe bra på det 3com settet noe bra? Noen som har noen erfaringer om den? PS: Bra svart Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Skjønner ikke hvorfor denne tråden får leve................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå