Gronz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan jo prøve en ny brenning. Regner med at du har tatt vare på ISO-filene da du lastet de ned. Kan jo være noe feil med ISO-filene. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan jo prøve en ny brenning. Regner med at du har tatt vare på ISO-filene da du lastet de ned. Kan jo være noe feil med ISO-filene. Vet det. Og det har jeg allerede utpekt som en mulighet. Men det kan være at det er den CD'en han brente med som har en skade, og at ISO-filene er hele. Det er ikke bare bare å laste ned 1.2 GB. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan jo prøve en ny brenning. Regner med at du har tatt vare på ISO-filene da du lastet de ned. Kan jo være noe feil med ISO-filene. Vet det. Og det har jeg allerede utpekt som en mulighet. Men det kan være at det er den CD'en han brente med som har en skade, og at ISO-filene er hele. Det er ikke bare bare å laste ned 1.2 GB. Med mindre der er en samaritan i trondheim som har feilfrie slack-cd`r Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Eller, hvis man bor på en studentby, går det veldig fort å laste ned. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Eller, hvis man bor på en studentby, går det veldig fort å laste ned. Ja, men det er en grunn til at jeg tidligere i tråden sagt at jeg sitter på webcafe.. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Eller, hvis man bor på en studentby, går det veldig fort å laste ned. Ja, men det er en grunn til at jeg tidligere i tråden sagt at jeg sitter på webcafe.. Sant nok. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan sjekke iso filene med md5sum. Sjekk litt rundt på nettet så finner du ut hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Du kan jo prøve en ny brenning. Regner med at du har tatt vare på ISO-filene da du lastet de ned. Kan jo være noe feil med ISO-filene. Vet det. Og det har jeg allerede utpekt som en mulighet. Men det kan være at det er den CD'en han brente med som har en skade, og at ISO-filene er hele. Det er ikke bare bare å laste ned 1.2 GB. Med mindre der er en samaritan i trondheim som har feilfrie slack-cd`r Sist jeg sjekket (noen år siden) hadde jo bokhandelen på høyskolen en del linux-distroer til salgs. Så hadde jo dathor (..som etterhvert ble til en sverd-sjappe) også, men de finnes jo ikke noe mer. Kunne jo godt ha gitt deg noen jeg, men skal reise bort i helgen dessverre. Endret 28. januar 2005 av zacky Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Prøvd å installere Windows fra en dårlig CD noen gang? Ja, den var litt småkorrupt, og det gikk ikke bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå