Thorsen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå, hvordan gikk det med dere? Følte oppgavene var ganske vanskelige jeg, og fikk ikke tid til å gjøre den siste ferdig, Lenke til kommentar
_hauken_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå, hvordan gikk det med dere? Følte oppgavene var ganske vanskelige jeg, og fikk ikke tid til å gjøre den siste ferdig, Trur det gjekk forholdsvis bra, men svarte ikkje på alt. Er nok noko som er feil også, tenkjer eg. Hadde 96 poeng i forrige runde, blir nok ikkje like bra denne runda... Men utfrå tidlegare sett hadde eg eigentleg forventa vanskelegare oppgåver. Den eg sleit mest med her var vel nr. 4, den me legeringane. Vi har ikkje gått gjennom dette endå... Alt i alt er eg eigentleg fornøgd, håpar spent på ei veke i Oslo... Hadde vore artig... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Vel tror ikke jeg kommer til Oslo iallefall, men i motsetning til deg syntes jeg den oppgave 4 var en av de enklere, men det kommer jo helt ann på hva som er gjennomgått til nå i skoleåret. Lenke til kommentar
_hauken_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Vel tror ikke jeg kommer til Oslo iallefall, men i motsetning til deg syntes jeg den oppgave 4 var en av de enklere, men det kommer jo helt ann på hva som er gjennomgått til nå i skoleåret. Då va resultatlista klar, ho ligg på http://www.kjemi.uio.no/kjemiolympiade/. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Jeje gikk ikke videre, hadde vel ikke trodd det heller, men men kjekt å være med uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå