Baleni Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg begynner og bli ganske lei av logon'en og skrivebordet osv.style xp er jo en mulighet da, men pc'n min blir tregere når jeg bruker d er det noe annet jeg kan bruke til og tilpasse pc'n litt mer til MEG? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du kan jo prøve linux. Kanskje ikke svaret du var ute etter, men i linux har du ihvertfall muligheten til å tilpasse så godt som absolutt alt sånn som du vil ha det. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hvis pcen blir treg med style xp blir det nok det med andre programmer også. Vil tro det er stilen som gjør det, og ikke programmet. Bruker stylexp selv fordi jeg vil ha annet boot bilde, men i windows kjører jeg vanlig(classic windows), og dette lagger ikke noe. Skrur jeg på alle de forskjellige fargene som er mulig blir det et rent helvete å bruke pcen til det den skal brukes til. men så klarer ikke jeg vente i 5 millisekund på noe lenger heller da Endret 26. januar 2005 av zeltex Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Skal du forandre utseende i Windows XP, er det beste og bruke Visualstyles. For og kunne bruke Visualstyles uten 3rd party programmvare, trenger du og patche windows med UXTheme patcher. Du finner Patchen og mange muligheter på http://www.neowin.net/forum/index.php?showforum=36 Jeg bruker dette selv, og maskinen blir ikke noe tregere enn bruk av originale Windows Themes. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 *Flyttes til rett fora* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå