josteinaj Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har litt for dårlig oversikt over hvem som mener hva når det kommer til enkeltsaker i politikken synes jeg. Så jeg lurte på om noen vet om en oversikt på internett der forskjellige politiske partier blir sammenlignet? F.eks. om de er for eller mot EU (nasjonal politikk), om de er for eller mot svømmehall i Røa bydel (lokal politikk) og hvilke saker de kjemper for i prioritert rekkefølge. Finnes en slik oversikt? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 En oversikt finnes nok, men om den dekker svømmehaller i Røa bydel er heller tvilsomt. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 En oversikt finnes nok, men om den dekker svømmehaller i Røa bydel er heller tvilsomt. har du en link? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En oversikt finnes nok, men om den dekker svømmehaller i Røa bydel er heller tvilsomt. har du en link? Dessverre, jeg skulle gjerne hatt en oversikt selv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En oversikt finnes nok, men om den dekker svømmehaller i Røa bydel er heller tvilsomt. Svømmehallen i Røa bydel har faktisk vært et temmelig stort tema, så mulig du kan finne en liste fra oslo som dekker det.. Forørig er det totalt urettferdig at de på østkanten kan ha så mange bad, mens vi i Vest ikke har en eneste innendørs svømmehall. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) En oversikt finnes nok, men om den dekker svømmehaller i Røa bydel er heller tvilsomt. Svømmehallen i Røa bydel har faktisk vært et temmelig stort tema, så mulig du kan finne en liste fra oslo som dekker det.. Forørig er det totalt urettferdig at de på østkanten kan ha så mange bad, mens vi i Vest ikke har en eneste innendørs svømmehall. Jeg fikk høre fra mor og far når jeg var hjemme til jul at det endelig var vedtatt at den skulle bygges - noe mer vet jeg ikke. Tunellen under Røa-krysset tror jeg vi må vente litt lenger på Uansett - jeg er vel mer interessert i en oversikt nasjonalt enn lokalt. edit: forresten så har vi jo gardeleiern, bogstadvannet og elven ned derifra om det er SÅ omågjøre å bade da. Når jeg blir rik skal jeg få meg et stort boblebad uansett, så det er ikke så farlig Endret 27. januar 2005 av Pion Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Les de respektive partiers stortingsvalgsprogrammer. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Les de respektive partiers stortingsvalgsprogrammer. Blir vel nødt til det tilslutt, men vil se etter bedre løsninger først. Tror nok de partiprogrammene er dempede versjoner av programmet til Det politiske parti. Det Politiske Parti står blant annet for: God helse, lite kriminalitet, sterk økonomi, kultur, miljø, teknologi og utdanning. HELSE - Forebygge sykdom, fremme helse og redusere helsevesenets kostnader om mulig. UTDANNING OG FORSKNING som sikrer at vi i fremtiden også holder et godt nivå internasjonalt innenfor økonomiske rammer vi kan stå inne for. De unge er fremtiden. KRIMINALITET må om mulig forebygges ved hjelp av effektive metoder. OFFENTLIG OG PRIVAT SEKTOR skal prioriteres slik at de står godt nok rustet overfor utfordringer som nok vil komme i fremtiden. TEKNOLOGI er viktig nå som alt i fremtiden baserer seg på teknologi. Det Politiske Parti anerkjenner blant annet det nye mediet Internett. Her er det ønskelig å ligge i forkant av utviklingen istedenfor likt med den eller endog et hestehode bak. INNVANDRING må skje på humanitært og økonomisk grunnlag og andre grunnlag som virker fornuftige til enhver tid og balanseres. UHJELP - Norge bør yte bistand til vanskeligstilte land dersom dette skulle vise seg nødvendig, noe det av erfaring viser seg at det ofte er. KULTUR er viktig for en nasjon for å ivareta sin identitet og selvfølelse hvis man ønsker det, og særlig viktig er dette i så fall på grunn av den langt fremskredne globaliseringen. Det er viktig å vite. BENSINPRISER og andre priser som står i forhold til folks økonomiske tilstand og behov, samt miljøet. Alt i en balansegang i forhold til hverandre. MILJØET må ivaretas til fordel for kommende generasjoner basert på økonomiske og etiske samt andre verdier som er aktuelle for problemstillingen. Her er det viktig å balansere de forskjellige behov mot hverandre og finne en forvaltning alle er tilfreds med. ELDRE er i og for seg også mennesker og bør behandles deretter. Det Politiske Parti innser at fremtiden er usikker og byr på mange utfordringer, og det tar vi på alvor. Å ty til partienes egen reklame er en siste utvei, en plan B, et desperat forsøk på å finne ut noe som helst. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det Politiske Parti står blant annet for: God helse, lite kriminalitet, sterk økonomi, kultur, miljø, teknologi og utdanning. HELSE - Forebygge sykdom, fremme helse og redusere helsevesenets kostnader om mulig. UTDANNING OG FORSKNING som sikrer at vi i fremtiden også holder et godt nivå internasjonalt innenfor økonomiske rammer vi kan stå inne for. De unge er fremtiden. KRIMINALITET må om mulig forebygges ved hjelp av effektive metoder. OFFENTLIG OG PRIVAT SEKTOR skal prioriteres slik at de står godt nok rustet overfor utfordringer som nok vil komme i fremtiden. TEKNOLOGI er viktig nå som alt i fremtiden baserer seg på teknologi. Det Politiske Parti anerkjenner blant annet det nye mediet Internett. Her er det ønskelig å ligge i forkant av utviklingen istedenfor likt med den eller endog et hestehode bak. INNVANDRING må skje på humanitært og økonomisk grunnlag og andre grunnlag som virker fornuftige til enhver tid og balanseres. UHJELP - Norge bør yte bistand til vanskeligstilte land dersom dette skulle vise seg nødvendig, noe det av erfaring viser seg at det ofte er. KULTUR er viktig for en nasjon for å ivareta sin identitet og selvfølelse hvis man ønsker det, og særlig viktig er dette i så fall på grunn av den langt fremskredne globaliseringen. Det er viktig å vite. BENSINPRISER og andre priser som står i forhold til folks økonomiske tilstand og behov, samt miljøet. Alt i en balansegang i forhold til hverandre. MILJØET må ivaretas til fordel for kommende generasjoner basert på økonomiske og etiske samt andre verdier som er aktuelle for problemstillingen. Her er det viktig å balansere de forskjellige behov mot hverandre og finne en forvaltning alle er tilfreds med. ELDRE er i og for seg også mennesker og bør behandles deretter. Det Politiske Parti innser at fremtiden er usikker og byr på mange utfordringer, og det tar vi på alvor. Jøss, rimelig mye til felles med SV gitt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Samma hva de står for, resultatet blir som oftest det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå