Drizt Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hmm, ifølge HD inspector vil Seagate 200GB S-Ata disken min dø den 9juni d.å. Denne ble kjøpt i oktober i fjor. Lukter som en garantisak.... Bør jeg bytte ut HD fortest mulig eller hva? Denne fungerer også som systemdisk. Som sagt utallige antall ganger før, så er disse tallene meget upresise i begynnelsen. Spesielt om du ikke har riktig innkjøpsdato, vent noen uker og se om det endrer seg. AtW Skal gjøre det. Ble bare litt nervøs i sted. Er jo en ny HD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 "Your system has no hard disk drive" Prøvde en trial av Hard Drive Inspector. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 "Your system has no hard disk drive" Prøvde en trial av Hard Drive Inspector. Hehe, vittig, interface og type disk? AtW Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Må bare si tusen takk her Windsor... Installerte Hard Drive Inspector for noen dager siden, og oppdaget nå at min Samsung S-ata harddisk kjørte på ultra DMA 2 Det har den antageligvis gjort i over et år uten at jeg har merka noe... Men, nå er bios oppdatert, og den kjører DMA 6 iflg bios og DMA 5 iflg Hard Drive Inspector. Jeg er spent på å se hvor mye jeg vil merke forskjellen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Må bare si tusen takk her Windsor...Installerte Hard Drive Inspector for noen dager siden, og oppdaget nå at min Samsung S-ata harddisk kjørte på ultra DMA 2 Det har den antageligvis gjort i over et år uten at jeg har merka noe... Men, nå er bios oppdatert, og den kjører DMA 6 iflg bios og DMA 5 iflg Hard Drive Inspector. Jeg er spent på å se hvor mye jeg vil merke forskjellen Hehe, ikke noe problem, følte vi trengte en tråd for slikt, da dette så ut til å være nyttig for mange. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå