Gå til innhold

Illusion Softworks kunngjør Mafia2 og Vietcong2!

Anbefalte innlegg

WOHOOOO

*danser på databenken*

Den dansen var for Mafia 2, endelig, har vært nervøs over at Mafia 2 skulle vært kanselert lenge, men endelig er det kommet frem, Mafia 2 kommer :D

Vietcong er? Sorry, har ingen anelse hva det er slags spill :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WOHOOOO

*danser på databenken*

Den dansen var for Mafia 2, endelig, har vært nervøs over at Mafia 2 skulle vært kanselert lenge, men endelig er det kommet frem, Mafia 2 kommer :D

Vietcong er? Sorry, har ingen anelse hva det er slags spill :blush:

vet du ikke hva vietcong er ?? :ohmy:

men uansett.. gleder meg vilt til mafia 2 kommer...

source ?

Lenke til kommentar
håper de setter settingen i MAFIA2 til 50-tallet, en annen by, helt andre folk osv. da har man fredeles muligheten til å leve deg inn i en annen tidsperiode, ikke for moderne ikke for gammel

Det var hovedsaklig mellom 1910 og 1950 (ikke etter) at Mafia virksomheten var mest lik det vi kjenner den som, når man feks. ser Gudfaren, The Untouchables, osv osv.

BTW: *Magnus*: Prøv å les tråden. Jeg har nevnt det tidligere...

Lenke til kommentar
[iC' date=27/01/2005 : 20:13]
håper de setter settingen i MAFIA2 til 50-tallet, en annen by, helt andre folk osv. da har man fredeles muligheten til å leve deg inn i en annen tidsperiode, ikke for moderne ikke for gammel

Det var hovedsaklig mellom 1910 og 1950 (ikke etter) at Mafia virksomheten var mest lik det vi kjenner den som, når man feks. ser Gudfaren, The Untouchables, osv osv.

finner ingen link :(

Lenke til kommentar
[iC' date=27/01/2005 : 20:13]

gudfaren1 begynnte rund 53 siden han kommer hjem fra korea krigen,

2eren tar for seg 20-30 og 60-70

og 3eren er moderne tid,

Lenke til kommentar
Utrolig, Mafia er jo et av de beste spillene som noensinne er laget. Flott nyhet at en toer er på vei!

De brukte jo 3,5 år på å lage Mafia: The City Of Lost Heaven, så jeg håper de bruker litt kortere tid denne gangen. :)

tar si tid å lage et slikt bra spillet vettu :thumbup:

edit: leif

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Jeg gjennomførte aldri Mafia, satt og sitter fortsatt fast på havna. Et ypperlig spill var det, gleder meg til en toer. Men må først skrape sammen litt tid til å gjennomføre 1ern.

Hmmmm digger mafia oppgjør, med hagle og tommyguns fyrer to motstridende parter løs på hverandre :love: *mimre* Parkeringshus brettet var rått.

Vietcong bryr jeg meg lite om....

Lenke til kommentar
Jeg gjennomførte aldri Mafia, satt og sitter fortsatt fast på havna. Et ypperlig spill var det, gleder meg til en toer. Men må først skrape sammen litt tid til å gjennomføre 1ern.

Hmmmm digger mafia oppgjør, med hagle og tommyguns fyrer to motstridende parter løs på hverandre :love: *mimre* Parkeringshus brettet var rått.

Vietcong bryr jeg meg lite om....

¤¤¤ SPOILER ¤¤¤

Se om du kan finne et par togvogntanker fulle av bensin. Ta en titt rundt hjulene på vogna. Nuff said.

Lenke til kommentar
@Gammelsko: Parkeringshus-brettet er det ENESTE brettet av alle brettene jeg misliker. Jeg greide det ALDRI. Tror jeg prøvde minst 700 ganger. :dontgetit:

Alle andre brettene var konge, da. :)

Jo men, det var jo det ville mafia oppgjøret da :yes: De andre brettene var bra de også. Billøpet derimot var vanskelig, dødsvanskelig, tok nermest livet av meg.

Lenke til kommentar
@Gammelsko: Parkeringshus-brettet er det ENESTE brettet av alle brettene jeg misliker. Jeg greide det ALDRI. Tror jeg prøvde minst 700 ganger. :dontgetit:

Alle andre brettene var konge, da. :)

Jo men, det var jo det ville mafia oppgjøret da :yes: De andre brettene var bra de også. Billøpet derimot var vanskelig, dødsvanskelig, tok nermest livet av meg.

Det var jo lett da. Velg manuell kasse og ta det rolig i svinga (dvs. ikke gass)

Lenke til kommentar
gudfaren1 begynnte rund 53 siden han kommer hjem fra korea krigen,

2eren tar for seg 20-30 og 60-70

og 3eren er moderne tid,

Eh, nå vet jeg ikke hvilken jalla-versjon du har sett av Gudfaren, men i Francis Ford-Coppola's versjon, verver Michael (Al Pacino) seg som Marine Corps, i WW2.

Altså, Gudfaren Del 1 foregår ca. mellom 1945 og 1950

Man får se en samtale familien har, når Michael nevner at han har vervet seg, i Gudfaren Del 2.

Gudfaren Del 2 foregår 7 år etter Del 1, og på begynnelsen av 1900-tallet. (mellom 1901 og 1917, mener jeg)

Gudfaren Del 3 foregår, som du sa, i nåtiden.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...