Gå til innhold

Noen gode detektiv/politispill ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The 7th Guest er et spill som kan være interessent. Det henger ikke helt godt sammen, noen vil vel påstå at det ikke henger sammen i det hele tatt, men det er et greit FMV puzzle spill. Kommer på 2 cd'er, men er veldig lite på den andre cd'en.

De prøvde vel originalt å få det på en cd, og kuttet vekk en del av plottet, men greide fortsatt ikke å få det på en cd...

Hvis du finner det til salgs billig noe sted kan det anbefales, men ikke betal for mye for det.. (Det kom i ut 92 via Virgin Interactive)

Ellers hadde jeg tenkt å anbefale spillet Rama av Arthur C. Clarke, men er litt usikker.

Hvis du liker Clarkes bøker, og synes matte er gøy, så kan spillet være ganske artig, men hvis du misliker matte og synes Clarke er en kjedelig forfatter bør du holde deg langt unna.

Jeg har ikke greid å finne noe sted som selger spillet, og Sierra har fjernet alle referanser til det fra sine sider.

Alternativt kan du jo ta en titt på "Den lengste reisen" som er laget av Funcom.

Her er en omtale fra NYT som roser spillet opp i skyene.

Forfatteren av omtalen sier på hjemmesiden sin her at spillet er "Basically I say it's one of the best adventure games ever, with perhaps the most involving story of any computer game ever. "

Ingen av disse er direkte detektivspill, men ut ifra listen du ga i første post tror jeg du kan ha interesse for disse.

Lenke til kommentar

Takk for alle tips..

Fikk tak i Blade Runner på en nettauksjon, begynte bra, men så ble jeg fratatt identiteten, og alle rettigheter, og har tatt en pause med det.. Tror jeg begynner på igjen, da jeg tror jeg har gått glipp av en del spor.. Siden spilte jeg rundt CSI - Crime Scene Investigation på 5 timer... CSI er jo stilig, men det gikk fort over.. CDON har In Memorium billig, men ikke på lager for øyeblikket Den skal jeg ha når de får den inn igjen... Noen som vet hvor lenge de holder liv i de websidene og email korespondansen i forbindelse med det spillet?? Ikke mye vits å kjøpe det dersom de har stengt ned denne aktiviteten..

Fikk fatt i en Polis 3 bare for å teste, det syntes jeg ser dårlig ut.

Har ikke funnet særlig mye om Kripos.. Noen som vet om det er i salg noe sted, eller er det et gammelt spill??

The Edge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...