Gå til innhold

Noen gode detektiv/politispill ?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp spilt rundt Sherlock Holmes and the case of the silver earing..

Jeg lurte da på om dere har forslag til gode spill i samme sjanger. Det vil si, detektiv/politieterforsker

Andre lignende spill jeg har spilt:

Mean Streets

Police quest serien

Under a Killing Moon

The Dagger of Amon Ra

CSI - Dark Motives

Og en masse andre jeg ikke husker

Tar gjerne i mot forslag om både nye og gamle spill.

The Edge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SWAT spillene, det er skytespill da, men kult likevel! Ikke så mye lete etter spor, fingeravtrykk, dna, osv.osv. men likevel, gøy!

Nja, dette med skyting og action er jeg lei av.. Jeg liker å lete etter spor og fingeravtrykk og div, og litt hjernetrim..:-)

Når jeg søkte litt på Kripos finner jeg at det eksisterer tilsvarende svenkt spill fra samme utvikler.. Polis. Noen som har prøvd?

The Edge

Endret av TheEdge
Lenke til kommentar

In Memorian høres jo genialt ut. Jeg var innom cdon.com men de var utsolgt.. På cdon var det priset til kr 89,- Det hørtes da lite ut.. Men kommer det noen kostnader utenom??

Ellers har jeg jo tenkt på CSI ja. Men det nye CSI Miami får noe dårlig omtale i forhold til Dark Motives. Jeg likte jo Dark Motives, men det blir jo litt mye sånn at man bare kan prøve seg frem uten egentlig noen plan med det hele og likevel komme i mål.. Man kan jo f.eks. sammenligne alle fingeravtrykk, og så får man jo beskjed om når man har funnet en match.. Det kunne jo vært litt mer av at man måtte ta sånne bestemmelser selv..

Under a Killing Moon var jo rått da på den tiden, var vel på 3 cd'er, så oppfølgeren til dette må jeg absolutt prøve.

Gabriel Knight prøvde jeg en demo på en gang, men har siden ikke husket på det.. Det tror jeg kan være artig ja.

Takk for alle tips så langt

The Edge

Lenke til kommentar
In Memorian høres jo genialt ut. Jeg var innom cdon.com men de var utsolgt.. På cdon var det priset til kr 89,- Det hørtes da lite ut.. Men kommer det noen kostnader utenom??

Godt spill til god pris! Koster ingenting ekstra i tillegg, bortsett fra selve internettilgangen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...