TheEdge Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har nettopp spilt rundt Sherlock Holmes and the case of the silver earing.. Jeg lurte da på om dere har forslag til gode spill i samme sjanger. Det vil si, detektiv/politieterforsker Andre lignende spill jeg har spilt: Mean Streets Police quest serien Under a Killing Moon The Dagger of Amon Ra CSI - Dark Motives Og en masse andre jeg ikke husker Tar gjerne i mot forslag om både nye og gamle spill. The Edge Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er det ikkje eit norsk eit som heiter Kripos då? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det stemmer. Har testet det. Er et helt greit spill, litt seigt i starten, men bedrer seg etterhvert. Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Kripos. Det høres lovende ut.. Det må jeg se om jeg finner noe på. Takk for tipset. Noen flere? The Edge Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) SWAT spillene, det er skytespill da, men kult likevel! Ikke så mye lete etter spor, fingeravtrykk, dna, osv.osv. men likevel, gøy! Endret 26. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) SWAT spillene, det er skytespill da, men kult likevel! Ikke så mye lete etter spor, fingeravtrykk, dna, osv.osv. men likevel, gøy! Nja, dette med skyting og action er jeg lei av.. Jeg liker å lete etter spor og fingeravtrykk og div, og litt hjernetrim..:-) Når jeg søkte litt på Kripos finner jeg at det eksisterer tilsvarende svenkt spill fra samme utvikler.. Polis. Noen som har prøvd? The Edge Endret 26. januar 2005 av TheEdge Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Blue Force. Et gammelt spill som kjøres i DOS såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 In Memoriam! Les omtalen her på gamer.no og du skjønner at du vil bli frelst så snart du får prøvd det. Litt annerledes konsept enn de andre spillene du nevner, men verdt å prøve! Dette er spillet du har lengtet etter Omtalen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 In Memoriam! Les omtalen her på gamer.no og du skjønner at du vil bli frelst så snart du får prøvd det. Litt annerledes konsept enn de andre spillene du nevner, men verdt å prøve! Dette er spillet du har lengtet etter Omtalen Det spillet er farlig engasjerende... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 The Edge, vil absolut anbefale deg "Blade Runner." Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det finnes jo flere csi-spill en dark motives da. Jeg likte ihvertfall CSI: Crime Scene Investigation (spillet som kommer før dark motives) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det finnes jo flere csi-spill en dark motives da. Jeg likte ihvertfall CSI: Crime Scene Investigation (spillet som kommer før dark motives) Jepp, den er cool! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Du har jo oppfølgeren til Under a Killing Moon da, The Pandora Directive. Ellers så hadde jeg det mye morsomt med Gabriel Knight - A Beast Within. Der har det også kommet oppfølgere. Endret 27. januar 2005 av Desdichado Lenke til kommentar
conrap Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 conspiracy er også et gammelt dektektiv spill.. jeg har spilt en stund, men det var ikke min stil, men sikkert bra hvis man liker slike spill.. jeg spilte det på win95, så det er jævla gammelt;p Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 X-files spillet til playstation på fire CD'er er det litt detective stemning over. Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 In Memorian høres jo genialt ut. Jeg var innom cdon.com men de var utsolgt.. På cdon var det priset til kr 89,- Det hørtes da lite ut.. Men kommer det noen kostnader utenom?? Ellers har jeg jo tenkt på CSI ja. Men det nye CSI Miami får noe dårlig omtale i forhold til Dark Motives. Jeg likte jo Dark Motives, men det blir jo litt mye sånn at man bare kan prøve seg frem uten egentlig noen plan med det hele og likevel komme i mål.. Man kan jo f.eks. sammenligne alle fingeravtrykk, og så får man jo beskjed om når man har funnet en match.. Det kunne jo vært litt mer av at man måtte ta sånne bestemmelser selv.. Under a Killing Moon var jo rått da på den tiden, var vel på 3 cd'er, så oppfølgeren til dette må jeg absolutt prøve. Gabriel Knight prøvde jeg en demo på en gang, men har siden ikke husket på det.. Det tror jeg kan være artig ja. Takk for alle tips så langt The Edge Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Post Mortem burde vel og nevnes Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Blue Force. Et gammelt spill som kjøres i DOS såvidt jeg husker. ÜBER! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er vel kanskje litt på kanten av det du er ute etter, men Gabriel Knight 2 og 3 er rimelig bra! Mye leting etter spor, fingeravtrykk osv.. Men dog med ett okkult tema. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 In Memorian høres jo genialt ut. Jeg var innom cdon.com men de var utsolgt.. På cdon var det priset til kr 89,- Det hørtes da lite ut.. Men kommer det noen kostnader utenom?? Godt spill til god pris! Koster ingenting ekstra i tillegg, bortsett fra selve internettilgangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå