kjhanken Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hos Dell tipper jeg, sikkert ikke svaret du ønsker. Men når Dell har sine egne sære kabinett, så begrenses valgmulighetene. PS. Tar forbehold om at det ikke finnes sære mod-shopper som har spesialisert seg på modding av dell maskiner. Lenke til kommentar
glad Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) ser dere pwr led på min dell dimension 2400 har denn byttet plass med hd ledd, hvordan fikser man det, eller hvor kjøper man et nytt front panel som passer Endret 26. januar 2005 av glad Lenke til kommentar
glad Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 lurte på hvor man kjøper det Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hehe.. Jeg hadde Dell selv før.. En kompis skulle få gammle kabinettet og hovedkortet. ( dessverre var panelet til av/på ødelagt på kabinettet... ) Såååå, ble sittende i flere timer for å finne en finurlig måte å få jumpstartet det.. Ble til at kompisen kjøpte seg et billigkabinett, og nytt hovedkort... Ofte virker det som Dell har gjort ALT de kan for at du ikke skal ha mulighet til å sette no annet inn i systemet deres... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er du litt fingernem, napper du ut ledningene fra kontakten og kobler hver enkelt ledning til hovedkortet. Lenke til kommentar
glad Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 fant faktisk en løsning, snu ledninga andre veien og sett den ett pin lengre mot venstre på mitt hk da vil det virke, bortsett fra at harddisk lyset er på hele tia Lenke til kommentar
Johnxtultra Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har nå bestilt en dell pc (gen3)....men jeg vil gjere overklokke denne pc¨n og derfor vurderer jeg og kjøpe et overklokkingsvennlig hovedkort, tror dere dette vil fungere? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 En varm tapetkniv kan separere sære kontakter, men det er jo litt sært å begynne å kutte i nyinnkjøp PC da... Lenke til kommentar
glad Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har nå bestilt en dell pc (gen3)....men jeg vil gjere overklokke denne pc¨n og derfor vurderer jeg og kjøpe et overklokkingsvennlig hovedkort, tror dere dette vil fungere? ja, bortsett fra på min dell har de gjort sån at bare hardisken fungerer på dell hk derfor må den byttes ellers skulle alt funke Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 kjøpe en Dell = tull;;; bygg heller selv Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har nå bestilt en dell pc (gen3)....men jeg vil gjere overklokke denne pc¨n og derfor vurderer jeg og kjøpe et overklokkingsvennlig hovedkort, tror dere dette vil fungere? ja, bortsett fra på min dell har de gjort sån at bare hardisken fungerer på dell hk derfor må den byttes ellers skulle alt funke hvorfor ikke bare kjøpe deler og bygge sjøl? Du må uansett ta ut alle delene for å sette inn nytt hk.. i tilleg så blir oppsettet billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå