mamort Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er ute etter nye hodetelefoner for musikk. De skal bli brukt ute (gåing fra/til universitet) gjerne om vinteren mens jeg har lue på. Skal til å kjøpe en ipod shuffle å bruke dem til. Synes det er mest interessant med hodetelefoner med bøyle bak nakken. Grunnen er at de virker diskre samtidig som de passer å bruke med lue. Problemet er at de virker som det er få modeller som har en slik bøyle. Har foreløpig bare sett to modeller: Sennheiser PMX60 Koss Sporta Pro Skulle gjerne hørt fra folk som har disse modellene. Fordeler og ulemper. Lest noen erfaringer som påpeker at pmx60 er veldig behagelige, men har veldig kort ledning. Ellers synes jeg begge er ganske billige, kanskje for billige? Finnes det andre til rundt 500-600 som er bedre? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 sporta pro går over hodet bare så du vet det.. men den kan fint brukes med lue den også. Lenke til kommentar
mamort Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Såvidt jeg har skjønt så går det an å ha sporta pro både over hodet og bak nakken. Det er jo litt av poenget med den modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå