thomassit0 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) la meg i kø for SC Chaos Theory beta på fileplanet og når jeg kom hjem nå så var jeg på førsteplass i køen mao jeg kunne laste ned, jeg høyre klikka og valgte save link as.. (firefox) og det hele startet.. i 4-5000kbps !! den var ferdig iløpet av 4-5 minutt og den er ikke korrupt!! Kan noen forklare meg dette ? mvh forvirret. Endret 26. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 kanskje den har bynt å laste ned uten at man vet det.. mens man står i kø?Også når det er din tur laster den ned noe den har lasta ned litt av før så går det "fort"?? har opplevd det samme selv.. skjønner ikke helt plutslig spratt den opp i 400kb/s Lenke til kommentar
joebush Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Filen var nok på vei til deg før du selv klikket på download. Men i det du endelig klikket på download viste det gjennomsnittlig nedlastingshastighet basert på mengde nedlastet over tiden siden du klikket på download. Endret 26. januar 2005 av joebush Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 mulig det men det var sånn som det pleier så det dukka opp sånn "Vil du laste ned denne filen " vindu med valg av hvor jeg vil lagre den osv. men den hadde nok begynt å laste ned i forveien.. bruker firefox btw. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja, Opera og Firefox har allerede nedlastingen i gang mens det vinduet er oppe. Og dersom det tok litt tid før du oppdaget vinduet.... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hva er da vitsen med køsystemet når brukere laster ned før det er deres tur? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Firefox begynte å laste ned ETTER det var hans tur i køen, men FØR han valgte hvor han skulle legge den på harddisken Lenke til kommentar
....... Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 På DC++ lasta jeg plutselig ned i 8mbps!! Noen som kan forklare detta lr? Har en 1024 linje fra telenor. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 På DC++ lasta jeg plutselig ned i 8mbps!!Noen som kan forklare detta lr? Har en 1024 linje fra telenor. har du sjekket om filen er korrupt ? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 På DC++ lasta jeg plutselig ned i 8mbps!!Noen som kan forklare detta lr? Har en 1024 linje fra telenor. Kanskje en liten komprimeringsalgoritme som slo til Mener å ha lest at enkelte DC-klienter støtter det serru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå