SatanClaws Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har akkurat fått meg et A8N-SLI hovedkort, og han derfor ENDELIG kunne kobla til mine nye (gamle) skjærmkort... Hm... Har Vannkjøling, aquacomputer Cuplex Pro chipset kjølere på kortene... Det som er litt sykt... Default Core = 300 mgz.... Etter auto overklokk = 550 mgz !!! Minnet står fast på default 1100 mgz... Helt uten artifacts noenplasser... Amd athlon 64 3000+ (winchester) 1.8 gz, 1 gb dualchannel PQI pc 4000 minne Asus a8n-sli deluxe. Er det en normal core frekvens ??? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 550? Alle 6600GT kortene har jo 500 som default klokkfrekvens hvis ikke jeg tar helt feil. Men fikk du vannkjølingen til å passe til slutt altså? At core'n var på 300 som default var litt merkelig syns jeg. Hvilket merke? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Skal ikke si noe for bastant, men trodde alle 6600GT gjorde som mitt Gainward, og klokket seg etter bruk. Jeg har også 300 core som defoult ved 2D, og så skifter det til 540 ved 3D bruk. 500 er vel normalen, 540 hos meg skyldes at det er golden sample, som er litt klokket fra leverandør. Minne- hastighet er hos meg lik ved 2 og 3D Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg