Gå til innhold

Høyttaler til ca4000?

Anbefalte innlegg

Mine z-680 høyttalere fikk krøll på bassen, og de har vist gått ut av systemet så jeg får pengene igjen på reklamasjon eller no sånt i steden for ny bass.

Jeg lurer da på hvem nye 5.1 (eller fler) hyttaler sett jeg skal anskaffe meg nå?

Jeg har ledninger som gikk fra subb til høyttalere lagt opp i rommet så det hadde vert et pluss om det gikk og bruke de fortsat, men er ikke livsviktig.

Har vurdert de nye 5.1 fra logitech, men jeg har hørt at de bruker noen andre type ledninger fra subb til høyttalere. Hvordan er det og forlenge disse om de er for korte?

BRUK

1. Hovedsakelig til film Dette er viktigst.

2. En del Musikk. Metal musikk sjanger

3. Selvsakt litt spill også Spill

Bassen på z-680 kunne bli litt overkill om den ikke ble satt ned. Men har ikke lyst på pingle bass heller, vil ha en med fin bass lyd.

EDIT: Kan kanskje strekke meg til rundt 5k. Men da burde det være vert penga!

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har Logitech Z-5500 (altså de nye fra logitech). Jeg synes fortsatt bassen er overkill som du sa.. må alltid stille den ned når jeg ser på film. Jeg angrer ikke på kjøpet men, ville kanskje gått for noe annet det er velldig likt Z-680 bortsett fra at det er en 10" sub og at kablene er fastmontert :thumbdown: !!

Lenke til kommentar
Hvis du skal bruke det ville jeg kjøpt meg ett ordentlig stereo anlegg!

eks det som moskus foreslo det er bra!

Jeg skulle gjerne hat surund siden jeg skal bruke det mye til film. Er litt mer stas og høre ting bak deg og sånt.

Kommer vel ikke så langt på vei til et ordentelig susund system for 5000. Så da er vel slike sateliter med bass kasse alternativet dessverre, vil jeg tru.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...