m0g1e Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hei.. Er ganske ny på forumet her Har drevet med videoredigering en god tid nå, og lurer nå på hva det beste videoredigeringsprogrammet/studio som går ann å få tak i på vanlig sjasjonær PC..? har noen forslag som kan være bedre enn pinnacle og adobe. ...og en annen ting : - Er det noen som vet hvilken kompresjon til video-capturing inn på data som har den beste kvaliteten? isåfall på hvilket program... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) http://avid.com/products/xpresspro/ Endret 26. januar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
chma Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Pinnacle Liquid 6.0 fortjener en plass på denne listen.... Ellers Avid(flere utgaver i alle prisklasser...) Canopus sikkert flere og Dette er som med OS, finnes ikke ett os som alene er best.....finnes ikke ett Videoredigerings program som er best, selv om noen hevder det da for man vil jo ikke innrømme å ha kjøpt noe annet enn det beste.. Selv sitter jeg å bruker Liquid 6 Pro og er storfornøyd, stabilt som F**** uansett hva jeg måtte finne på. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Tenkte jeg også skulle prøve pinnacle. Sitter her nå med liquid 6 edition, og det jeg lurer på er om en kan ta opp fra hi8 kamera via usb port? Bruker en WIS AVcapture på den porten. Får bare opp "system not ready" inne på programmet.. Endret 1. februar 2005 av regga Lenke til kommentar
adonis Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 For å få analogt inn på Liquid Edition må du enten ha Liquid Edition Pro (ekstern USB 2.0-boks, spesialtilpasset programmet) - eller så må signalet bli digitalisert utenfor PC'en og overført digitalt inn på FireWire. Et eksempel på sistnevnte kan være et kamera med analog inngang. /Øystein Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 For å få analogt inn på Liquid Edition må du enten ha Liquid Edition Pro (ekstern USB 2.0-boks, spesialtilpasset programmet) - eller så må signalet bli digitalisert utenfor PC'en og overført digitalt inn på FireWire. Et eksempel på sistnevnte kan være et kamera med analog inngang. /Øystein har pro ja, men nå har jeg prøvd alle innstillingene her, ingenting skjer(device not ready). Vet noen hvilken setup jeg må ha for å motta a\v signal via usb? Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå