Gå til innhold

Beste videoredigeringsprogram på PC?

Anbefalte innlegg

Hei..

Er ganske ny på forumet her

Har drevet med videoredigering en god tid nå, og lurer nå på hva det beste videoredigeringsprogrammet/studio som går ann å få tak i på vanlig sjasjonær PC..?

har noen forslag som kan være bedre enn pinnacle og adobe.

...og en annen ting :

- Er det noen som vet hvilken kompresjon til video-capturing inn på data som har den beste kvaliteten? isåfall på hvilket program...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pinnacle Liquid 6.0 fortjener en plass på denne listen....

Ellers

Avid(flere utgaver i alle prisklasser...)

Canopus

sikkert flere og

Dette er som med OS, finnes ikke ett os som alene er best.....finnes ikke ett Videoredigerings program som er best, selv om noen hevder det da for man vil jo ikke innrømme å ha kjøpt noe annet enn det beste.. :mrgreen:

Selv sitter jeg å bruker Liquid 6 Pro og er storfornøyd, stabilt som F**** uansett hva jeg måtte finne på.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg også skulle prøve pinnacle. Sitter her nå med liquid 6 edition, og det jeg lurer på er om en kan ta opp fra hi8 kamera via usb port? Bruker en WIS AVcapture på den porten. Får bare opp "system not ready" inne på programmet..

Endret av regga
Lenke til kommentar

For å få analogt inn på Liquid Edition må du enten ha Liquid Edition Pro (ekstern USB 2.0-boks, spesialtilpasset programmet) - eller så må signalet bli digitalisert utenfor PC'en og overført digitalt inn på FireWire. Et eksempel på sistnevnte kan være et kamera med analog inngang.

/Øystein :roll:

Lenke til kommentar
For å få analogt inn på Liquid Edition må du enten ha Liquid Edition Pro (ekstern USB 2.0-boks, spesialtilpasset programmet) - eller så må signalet bli digitalisert utenfor PC'en og overført digitalt inn på FireWire. Et eksempel på sistnevnte kan være et kamera med analog inngang.

/Øystein :roll:

har pro ja, men nå har jeg prøvd alle innstillingene her, ingenting skjer(device not ready). Vet noen hvilken setup jeg må ha for å motta a\v signal via usb?

Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...